Är det inte bättre i Usa florida och ha Corvette som leksak? Slippa bli magsjuk och antastad av prostituerade ME FOCK U WERY GOOD LONG TIME 2DOLLAH me drive japanese car and want park it in tokyo
Vem fan bryr sig om "ME FOCK U WERY GOOD LONG TIME 2DOLLAH" Ge dig istället...
så kom en brud fram till mig och sa när jag va i thailand. Ge dig själv
HAR ALDRIG VART I FLORIDA kanske man slipper sånt där borta? Haft japs bil och det är som gå skita men inte ha nån toapapper kvar ! SÅ TYCKER JAG och har upplevt ! SÅ JAG FRÅGAR BARA
Vem fan bryr sig om "ME FOCK U WERY GOOD LONG TIME 2DOLLAH" Ge dig istället...
så kom en brud fram till mig och sa när jag va i thailand. Ge dig själv
Varför kunde du inte skrivit det ifrån början ? Fattade ingenting av denna tråden förrän du skrev "så kom en brud fram till mig och sa när jag va i thailand. Ge dig själv"
Är det inte bättre i Usa florida och ha Corvette som leksak? Slippa bli magsjuk och antastad av prostituerade ME FOCK U WERY GOOD LONG TIME 2DOLLAH me drive japanese car and want park it in tokyo
Vad är frågan ...? Om det är bättre i USA än Thailand? Vad har det med rubriken att göra?
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.