Hej försökte skaffa nya messenger 2009 igår. men när jag skulle logga in så gick det inte. vad kan va felet. så nu har jag den första msn . och den msn som kom förre 2009. messenger live, är också borta och hittar inte vart man laddar med den någonstans. alltså. msn där man kunde välja visningsvild för första gången. Verkar som det är fel på den nya messenger 2009. och jag har gjort rätt också när jag installerat det. Det konstiga är att jag kan logga in på den gammla msn. typ den första av dom. så nu har jag avinstallerat den nu.
Någon som är haj på data filhanteringar m.m. och om någon vet om man kan ladda tillbaka den förgångaren windows messenger?
fixat sig nu. fick hjälp nu. att ladda ner 2008. så nu äärdet gjort. men ni kan ju även diskutera om den nya msn om det är fel på den eller inte. men ska inte ladda ner någon nyare msn. för 2008 är rätt bra ändå
MSN är ju bara dynga ändå, man har tur om hälften av det man skriver kommer fram. Messenger 7, Det var grejjer man kunde lita på. Men den här skiten borde man smeta in i smör och kasta i havet.
Den program är inte färdigt utvecklad, hade problem och kunde inte öppna första sida av msn, det är som allting nytt som släpps på marknaden, det finns inget garantin att det fungerar 100% tyvär, det gäller att släppa ut snabb nya produkter och känna pengar på det utan tänka på konsekvens.
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
det var inte så mkt att hänga i granen det nya messenger. Dom äldre versionerna är helt klart bättre. I bland går det inte att logga in, i bland kommer det man skriver inte fram
Jag har problem ibland att jag blir dissad när jag inte är hemma och den verkligen spaaaaaaaaaaammar rutor med att den inte kan logga in. Fast det händer iofs inte så ofta. Annars tycker jag nya msn är ganska skönt, för man kan ju logga in på flera ställen samtidigt! Alltså kan jag vara inloggad 24/7 hemma samtidigt som jag är inloggad när jag sitter på jobbet också.
efter att jag läst denna tråd så laddade jag ner nya messenger och nu kan jag inte ens logga in. nu kommer det upp ett felmeddelande varje gång jag försöker. fan vilket jävla skit! hatar nya program oavsett vad. ta t.ex windows vista!? vad fan är det för skit. som sagt. samma skit med allt nu för tiden. det va bättre förr!
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Man kan ju slimma ner Messenger skitmycket med A-Patch: http://apatch.org/
Man kan ta bort all reklam och alla knappar man inte använder osv osv.
(Bry er inte om att det är en muslim eller va fan det nu är som gjort skiten, det står Praise Be To God lite här och var på hemsidan men det är inget som syns i msn sen hehe.)
Jag har inga problem alls med 2009:an förutom att det är fult och mer omständigt än de gamla. Har fiberuppkoppling med D-link router med brandvägg.
Sushikocken skrev:
amsn de e grejer det
Om du kör Linux så finns det bättre! Körde det på reservdatorn med Linux, men tröttnade och lade i emesene istället, mycket snabbare och bättre Pidgin som ligger original på bl.a Ubuntu funkar också bra och kan ansluta till allt, MSN, ICQ, m.m...
aMSN är ju dock enda alternativet än sålänge för folk som vill använda webcam ihop med messenger och Linux.
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!