6303
Sök

Garagets moderatorer!

OEM <3
6 957 Inlägg
15 mars 2009
_Glenne_ skrev:
Bjork skrev:
"Autocare" - Återkomsten lol

Tror inte det jag, då red-baron är reggad 2008-10-30 tongue

Å sjutton, hade ju bara varit så klockrent eftersom våran "kung" och "Jag-vet-allt-jag-är-bäst" "Autocare!
hade gjort denna tråd tongue

OEM <3

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
15 mars 2009
Bjork skrev:
_Glenne_ skrev:
Bjork skrev:

Å sjutton, hade ju bara varit så klockrent eftersom våran "kung" och "Jag-vet-allt-jag-är-bäst" "Autocare!

Haha japp, men jag förstår dig, min första tanke var också autocare enda tills jag kollade reg-datumet tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Körv
3 535 Inlägg
15 mars 2009
_Glenne_ skrev:
Bjork skrev:
_Glenne_ skrev:

Haha japp, men jag förstår dig, min första tanke var också autocare enda tills jag kollade reg-datumet tongue

Men han kanske har flera konton som är skapta vid olika tillfällen? tongue

Truckdriving Man

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
15 mars 2009
Hahah skulle vara skoj att träffa trollet irl nångång, det verkar vara en festlig typ tongue
Senast redigerat av IceEyes (15 mars 2009)

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

7 100 Inlägg
15 mars 2009
ja men sen är han ifrån söderhamn ochså!där är man inte helt frisk tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

9 108 Inlägg
15 mars 2009
Jag älskar konstruktiv kritik smile "fyy usch prutt!"

Sleeper
3 084 Inlägg
15 mars 2009
MilleN skrev:
Jag älskar konstruktiv kritik smile "fyy usch prutt!"

snarare Kreativ kritik tongue

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

VW-nörd?
4 332 Inlägg
15 mars 2009
Bjork skrev:
_Glenne_ skrev:
Bjork skrev:

Han kanske har EN vän smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
15 mars 2009
Mortalis skrev:
Bjork skrev:
_Glenne_ skrev:

Han kanske har EN vän smile

Jag vet inte, men jag ser det som väldigt osannolikt att han skulle ha en vän roll

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Studerande
727 Inlägg
15 mars 2009
Skit i att skriva www.garaget.org än att ta bort, håll dig borta om du vill ta bort dig -.-

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)

Allmänt envis
12 512 Inlägg
15 mars 2009
Jag tror trollet (gissa vem) har hämtat storebror när inte fick vara med och leka längre...

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

12 086 Inlägg
15 mars 2009
haha vafan

1 814 Inlägg
15 mars 2009
klrockren kille hihihih

inget fel på moderatorerna tongue

Avstängd
2 Inlägg
16 mars 2009
Trådstartare
HAHAHAHAHAHAHAHA *ASG* TACK FÖR ALLA SKÖNA SVAR!HAHAHAHAHAHAHA! JAG TÄNKTE KOLLA VILKA SOM HADE HUMOR HÄR PÅ GARAGET OCH FICK VERKLIGEN SE DET! TUMMEN UPP FÖR DEN MODERATOR ALECCI SOM TYCKTE DET VAR HUMOR OCH INTE KÄNDE SEJ TRÄFFAD!DU ÄR EN BRA MODERATOR!DU MED CHRIZZ!DE SOM INGET FÖRSTOD OCH KOM MED DUMMA KOMENTARER!GISSA VAD? JO PRRRRRRRUUUUTT PÅ ER! *ASG* SEN NI ANDRA SOM FATTADE HUMOREN I DET HELA! TUMMEN UPP FÖR ER BOYS & GIRLS! ;-)
SE SÅ LÄTT DET ÄR ATT SKAPA EN DEBATT MED STOR FÖRVIRRING,MAN SER DIREKT VILKA SOM ÄR SKÄRPTA OCH TAR HUMOREN FÖR VAD DEN ÄR!DE SOM INTE FÖRSTÅR HUMOR KAN INTE GARVA ÅT SEJ SJÄLVA!DE BLIR SURA OCH SLÅR LÅGT!HAHAHAHA SKULLE JAG INTE FÅ NÅGOT AV TANTEN MIN?HAHAHAHA FÅR VARJE DAG SÅ MYCKET JAG BARA ORKAR KLÄTTRA RUNT OCH JUCKA SOM EN LITEN KÅT KNÄHUND!HAHAHAHA ALEX HALVORDSSON DU HAR INTE VAKNAT PÅ RÄTT SIDA SOM DU BRUMMAR DIN GAMLE BRUMBJÖRN HIHIHIHI! BOLLEN1986 DÅ SOM HAR OTUR NÄR HAN TÄNKER!HAHAHAHA SKULLE JAG GÅ OCH LÄGGA MEJ IGEN?HAHAHAHA VERKAR DU BEHÖVA BÄTTRE ÄN MEJ!OCH DU BJORK!*ASG* DU ÄR SKITGO! VILKEN HUMOR!HAHAHAHA!DU MED CLINTAN_86!ORSAKEN TILL DETTA TOK JAG HITTADE PÅ VAR MIN BIL SOM BLEV RAMMAD I 50 KM/T PÅ HÖGER SIDA SAMTIDIGT SOM JAG KÖRDE 70 KM/T PÅ 90 SKYLTAD VÄG!KILLEN HADE 1 VECKA GAMMALT KÖRKORT OCH KÖRDE RÄTT UT I TRAFIKEN OCH KUNDE TAGIT LIVET AV OSS I MIN BIL,DEN BLEV SKROT MEN VI KLARADE OSS!TILLÄGGAS BÖR VI SNURRADE OCH HOPPADE SÅ FÖRBENAT SÅ VI HÖLL PÅ ATT FRONTA 2 GÅNGER MED MÖTANDE TRAFIK TOM,NÅ JAG SATTE UT MIN BIL FÖRE OCH EFTER KROCKEN!HUR JAG ÄN GJORDE SÅ GODKÄNDES BILDERNA EJ!FÖRST FÖR DEN INTE VAR SKROTAD OCH SEN FÖR JAG SKREV FÖDELSEDATUM MED STJÄRNA OCH KROCKDATUM MED ETT KORS OCH TEXTEN R.I.P! KALLADE BILEN ÄLSKLING OCH SKÖJADE TILL DET,DÅ FATTAS DET KOMPLETTERANDE UPPGIFTER MED,JÄKLA BYROKRATI TÄNKTE JAG OCH GJORDE INLÄGGET! VISST OM NÅGON MODERATOR TOG ILLA UPP BER JAG NATURLIGTVIS OM URSÄKT!DE SOM SEN BLEV ARGA OCH GAV SEJ PÅ MIN PERSON MIN SEXUELLA FÖRMÅGA OCH HÄRKOMST KOM IHÅG ATT LOSKAR NI I MOTVIND FÅR NI LOSKAN TILLBAKA MITT I ERA ANSIKTEN! ER ANDRA MEDLEMMAR SOM TEX s12 BJORK OCH CLINTAN_86 OCH NI SOM FÖRSTOD DET VAR BARA TOK NI E SKÖNA HUMORISTER!
MVH RED-BARON!

Vill Inte Vara Kvar Här! Ta Bort Mej!

DFFL
9 020 Inlägg
16 mars 2009
Red-Baron skrev:
Riktigt jobbig text.

DETÄRSKITJOBBIGTNÄRFOLKSKRIVERSÅHÄRVARFÖRKANDUINTESKRIVASOMNORMALTFOLK?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

blacken
16 mars 2009
Red-Baron skrev:
HAHAHAHAHAHAHAHA *ASG* TACK FÖR ALLA SKÖNA SVAR!HAHAHAHAHAHAHA! JAG TÄNKTE KOLLA VILKA SOM HADE HUMOR HÄR PÅ GARAGET OCH FICK VERKLIGEN SE DET! TUMMEN UPP FÖR DEN MODERATOR ALECCI SOM TYCKTE DET VAR HUMOR OCH INTE KÄNDE SEJ TRÄFFAD!DU ÄR EN BRA MODERATOR!DU MED CHRIZZ!DE SOM INGET FÖRSTOD OCH KOM MED DUMMA KOMENTARER!GISSA VAD? JO PRRRRRRRUUUUTT PÅ ER! *ASG* SEN NI ANDRA SOM FATTADE HUMOREN I DET HELA! TUMMEN UPP FÖR ER BOYS & GIRLS! ;-)
SE SÅ LÄTT DET ÄR ATT SKAPA EN DEBATT MED STOR FÖRVIRRING,MAN SER DIREKT VILKA SOM ÄR SKÄRPTA OCH TAR HUMOREN FÖR VAD DEN ÄR!DE SOM INTE FÖRSTÅR HUMOR KAN INTE GARVA ÅT SEJ SJÄLVA!DE BLIR SURA OCH SLÅR LÅGT!HAHAHAHA SKULLE JAG INTE FÅ NÅGOT AV TANTEN MIN?HAHAHAHA FÅR VARJE DAG SÅ MYCKET JAG BARA ORKAR KLÄTTRA RUNT OCH JUCKA SOM EN LITEN KÅT KNÄHUND!HAHAHAHA ALEX HALVORDSSON DU HAR INTE VAKNAT PÅ RÄTT SIDA SOM DU BRUMMAR DIN GAMLE BRUMBJÖRN HIHIHIHI! BOLLEN1986 DÅ SOM HAR OTUR NÄR HAN TÄNKER!HAHAHAHA SKULLE JAG GÅ OCH LÄGGA MEJ IGEN?HAHAHAHA VERKAR DU BEHÖVA BÄTTRE ÄN MEJ!OCH DU BJORK!*ASG* DU ÄR SKITGO! VILKEN HUMOR!HAHAHAHA!DU MED CLINTAN_86!ORSAKEN TILL DETTA TOK JAG HITTADE PÅ VAR MIN BIL SOM BLEV RAMMAD I 50 KM/T PÅ HÖGER SIDA SAMTIDIGT SOM JAG KÖRDE 70 KM/T PÅ 90 SKYLTAD VÄG!KILLEN HADE 1 VECKA GAMMALT KÖRKORT OCH KÖRDE RÄTT UT I TRAFIKEN OCH KUNDE TAGIT LIVET AV OSS I MIN BIL,DEN BLEV SKROT MEN VI KLARADE OSS!TILLÄGGAS BÖR VI SNURRADE OCH HOPPADE SÅ FÖRBENAT SÅ VI HÖLL PÅ ATT FRONTA 2 GÅNGER MED MÖTANDE TRAFIK TOM,NÅ JAG SATTE UT MIN BIL FÖRE OCH EFTER KROCKEN!HUR JAG ÄN GJORDE SÅ GODKÄNDES BILDERNA EJ!FÖRST FÖR DEN INTE VAR SKROTAD OCH SEN FÖR JAG SKREV FÖDELSEDATUM MED STJÄRNA OCH KROCKDATUM MED ETT KORS OCH TEXTEN R.I.P! KALLADE BILEN ÄLSKLING OCH SKÖJADE TILL DET,DÅ FATTAS DET KOMPLETTERANDE UPPGIFTER MED,JÄKLA BYROKRATI TÄNKTE JAG OCH GJORDE INLÄGGET! VISST OM NÅGON MODERATOR TOG ILLA UPP BER JAG NATURLIGTVIS OM URSÄKT!DE SOM SEN BLEV ARGA OCH GAV SEJ PÅ MIN PERSON MIN SEXUELLA FÖRMÅGA OCH HÄRKOMST KOM IHÅG ATT LOSKAR NI I MOTVIND FÅR NI LOSKAN TILLBAKA MITT I ERA ANSIKTEN! ER ANDRA MEDLEMMAR SOM TEX s12 BJORK OCH CLINTAN_86 OCH NI SOM FÖRSTOD DET VAR BARA TOK NI E SKÖNA HUMORISTER!
MVH RED-BARON!

Öhhh? caps Lock?. Och vidhåller fortfarande min teori om riksdagens omotiverade stängning av nöjesfältet. Och Att "det var i säck innan påse" var inte heller så värst långt utanför måltavlan heller big_smile. och att sedan "loskan" träffar i mitt plyte, bekymrar mig inte nämvärt, för som alla andra prominenta individer som vill satsa på sig själv. Så runkar jag alltid i motvind.. lolcool
Senast redigerat av blacken (16 mars 2009)

Tomten
1 065 Inlägg
16 mars 2009
roligt inlägg men fattar inte för 5öre vad han skriver och vad han vill men okej...

1 723 Inlägg
16 mars 2009
är det nån som lekt med haschpipan?

4 637 Inlägg
16 mars 2009
falloutboy skrev:
är det nån som lekt med haschpipan?

Nej, han leker bara med Autocare.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
16 mars 2009
Börjar det inte bli dags att låsa skiten innan de spårar ur..?

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Sök