6291
Sök

Garagets moderatorer!

624 Inlägg
16 mars 2009
Bjork skrev:
"Autocare" - Återkomsten lol

hahaha...BÄST.lol

who´s the man?

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
16 mars 2009
Red-Baron skrev:
HUR JAG ÄN GJORDE SÅ GODKÄNDES BILDERNA EJ!FÖRST FÖR DEN INTE VAR SKROTAD OCH SEN FÖR JAG SKREV FÖDELSEDATUM MED STJÄRNA OCH KROCKDATUM MED ETT KORS OCH TEXTEN R.I.P! KALLADE BILEN ÄLSKLING OCH SKÖJADE TILL DET,DÅ FATTAS DET KOMPLETTERANDE UPPGIFTER MED,JÄKLA BYROKRATI TÄNKTE JAG OCH GJORDE INLÄGGET! VISST OM NÅGON MODERATOR TOG ILLA UPP BER JAG NATURLIGTVIS OM URSÄKT!DE SOM SEN BLEV ARGA OCH GAV SEJ PÅ MIN PERSON MIN SEXUELLA FÖRMÅGA OCH HÄRKOMST KOM IHÅG ATT LOSKAR NI I MOTVIND FÅR NI LOSKAN TILLBAKA MITT I ERA ANSIKTEN! ER ANDRA MEDLEMMAR SOM TEX s12 BJORK OCH CLINTAN_86 OCH NI SOM FÖRSTOD DET VAR BARA TOK NI E SKÖNA HUMORISTER!
MVH RED-BARON!

DUärINTEklokFÖRfemÖREhaHAhaHAhaAHAHAhahahaAHAHAHAHhahaha

624 Inlägg
16 mars 2009
xXchamXx94 skrev:
Skit i att skriva www.garaget.org än att ta bort, håll dig borta om du vill ta bort dig -.-

hmm vad menar du? pluggar 8´an, men svenska som en sjätteklassare.

who´s the man?

Mästare
2 947 Inlägg
16 mars 2009
guwib skrev:
xXchamXx94 skrev:
Skit i att skriva www.garaget.org än att ta bort, håll dig borta om du vill ta bort dig -.-

hmm vad menar du? pluggar 8´an, men svenska som en sjätteklassare.

Sjätteklassare brukar väl vara bättre än så?

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

typ..eh..va?
582 Inlägg
16 mars 2009
Ser inte riktigt det roliga i det men visst, jag är väl humorbefriad då (A)...MEN (!!)

LÄR DET SKRIVA UTAN CAPS FÖR FAN DET ÄR SÅ JÄVLA JOBBIGT ATT LÄSA EN LÅNG JÄVLA TEXT SOM SER UT PÅ DETTA VISET, MEN VISST, DET ÄR VÄL KUL FÖR DEJ ATT DET IRRITERAR OSS ELLER? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

4 554 Inlägg
16 mars 2009
så här road har jag inte vart sen jesus gick i kortbyxer tongue

631 Inlägg
16 mars 2009
Vad vad skoj jag vill också vara med och skriva som en idiot och ge folk huvudvärk men det spelar ju ingen roll för jag ser cool ut om jag skriver såhär jag måste ha missat några lektioner i skolan

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
16 mars 2009
loudness skrev:
så här road har jag inte vart sen jesus gick i kortbyxer tongue

Hoppas att han hade dom på sig när han trodde att han kunde gå på vatten tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
16 mars 2009
Alltså... Vem är Autocare? tongue

Even fools they say, can find a way out of the dark.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
16 mars 2009
Reeplayed skrev:

Alltså säg inte att du har missat autocare? yikes tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Sheik Yerbouti
1 899 Inlägg
16 mars 2009
Även jag har missat den där Autocare. yikes Men de kanske är lika skönt för mej? tongue

EDIT: Sökte på fanskapet och insåg snabbt att ja hade läst nån jävla tråd där han bråkade om vilken bil nån snubbe skulle köpa..
Senast redigerat av patrikhornfeldt (16 mars 2009)

"Vi er dem de andre ikke må lege med".
m5portal.com
m3portal.com

Försöker iaf
12 819 Inlägg
16 mars 2009
_Glenne_ skrev:
Reeplayed skrev:

Hans karriär som troll här på garaget blev ju inte så långvarig.. Så många har missat honom.

Jag är tyvärr en av dom som råkade vittna hans inlägg.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

typ..eh..va?
582 Inlägg
16 mars 2009
te_wik skrev:
_Glenne_ skrev:
Reeplayed skrev:

Hans karriär som troll här på garaget blev ju inte så långvarig.. Så många har missat honom.

Mvh Tommy

Du har fortfarande mardrömmar om det eller wink?

Försöker iaf
12 819 Inlägg
16 mars 2009
Roz-104 skrev:
te_wik skrev:
_Glenne_ skrev:

Mvh Tommy

Jaa, jag ligger sömnlös hela nätterna. sad Kan inte sova.
Plugget går åt faan, likaså alla hobbyn. Relationen till mina vänner blir allt sämre och sämre då jag ej kan ungås med dem som förut.

cool

Mvh Tommy

Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

typ..eh..va?
582 Inlägg
16 mars 2009
te_wik skrev:
Roz-104 skrev:
te_wik skrev:

Mvh Tommy

Jaa, jag ligger sömnlös hela nätterna. sad Kan inte sova.
Plugget går åt faan, likaså alla hobbyn. Relationen till mina vänner blir allt sämre och sämre då jag ej kan ungås med dem som förut.

cool

Mvh Tommy

Haha jah de är inte lätt när det är svårt tongue. Men vi får göra det bästa av situationen och försöka hjälpa varandra för att klara av det här. Var stark, vi ska klara det! xD

lol

Försöker iaf
12 819 Inlägg
16 mars 2009
Måste vi starta en stödgrupp? Haha, nej nu slutar vi!  Nog med de roliga nu. Tillbaka till allvaret..

Mvh Tommy

OEM <3
6 957 Inlägg
16 mars 2009
Red-Baron skrev:
HAHAHAHAHAHAHAHA *ASG* TACK FÖR ALLA SKÖNA SVAR!HAHAHAHAHAHAHA! JAG TÄNKTE KOLLA VILKA SOM HADE HUMOR HÄR PÅ GARAGET OCH FICK VERKLIGEN SE DET! TUMMEN UPP FÖR DEN MODERATOR ALECCI SOM TYCKTE DET VAR HUMOR OCH INTE KÄNDE SEJ TRÄFFAD!DU ÄR EN BRA MODERATOR!DU MED CHRIZZ!DE SOM INGET FÖRSTOD OCH KOM MED DUMMA KOMENTARER!GISSA VAD? JO PRRRRRRRUUUUTT PÅ ER! *ASG* SEN NI ANDRA SOM FATTADE HUMOREN I DET HELA! TUMMEN UPP FÖR ER BOYS & GIRLS! ;-)
SE SÅ LÄTT DET ÄR ATT SKAPA EN DEBATT MED STOR FÖRVIRRING,MAN SER DIREKT VILKA SOM ÄR SKÄRPTA OCH TAR HUMOREN FÖR VAD DEN ÄR!DE SOM INTE FÖRSTÅR HUMOR KAN INTE GARVA ÅT SEJ SJÄLVA!DE BLIR SURA OCH SLÅR LÅGT!HAHAHAHA SKULLE JAG INTE FÅ NÅGOT AV TANTEN MIN?HAHAHAHA FÅR VARJE DAG SÅ MYCKET JAG BARA ORKAR KLÄTTRA RUNT OCH JUCKA SOM EN LITEN KÅT KNÄHUND!HAHAHAHA ALEX HALVORDSSON DU HAR INTE VAKNAT PÅ RÄTT SIDA SOM DU BRUMMAR DIN GAMLE BRUMBJÖRN HIHIHIHI! BOLLEN1986 DÅ SOM HAR OTUR NÄR HAN TÄNKER!HAHAHAHA SKULLE JAG GÅ OCH LÄGGA MEJ IGEN?HAHAHAHA VERKAR DU BEHÖVA BÄTTRE ÄN MEJ!OCH DU BJORK!*ASG* DU ÄR SKITGO! VILKEN HUMOR!HAHAHAHA!DU MED CLINTAN_86!ORSAKEN TILL DETTA TOK JAG HITTADE PÅ VAR MIN BIL SOM BLEV RAMMAD I 50 KM/T PÅ HÖGER SIDA SAMTIDIGT SOM JAG KÖRDE 70 KM/T PÅ 90 SKYLTAD VÄG!KILLEN HADE 1 VECKA GAMMALT KÖRKORT OCH KÖRDE RÄTT UT I TRAFIKEN OCH KUNDE TAGIT LIVET AV OSS I MIN BIL,DEN BLEV SKROT MEN VI KLARADE OSS!TILLÄGGAS BÖR VI SNURRADE OCH HOPPADE SÅ FÖRBENAT SÅ VI HÖLL PÅ ATT FRONTA 2 GÅNGER MED MÖTANDE TRAFIK TOM,NÅ JAG SATTE UT MIN BIL FÖRE OCH EFTER KROCKEN!HUR JAG ÄN GJORDE SÅ GODKÄNDES BILDERNA EJ!FÖRST FÖR DEN INTE VAR SKROTAD OCH SEN FÖR JAG SKREV FÖDELSEDATUM MED STJÄRNA OCH KROCKDATUM MED ETT KORS OCH TEXTEN R.I.P! KALLADE BILEN ÄLSKLING OCH SKÖJADE TILL DET,DÅ FATTAS DET KOMPLETTERANDE UPPGIFTER MED,JÄKLA BYROKRATI TÄNKTE JAG OCH GJORDE INLÄGGET! VISST OM NÅGON MODERATOR TOG ILLA UPP BER JAG NATURLIGTVIS OM URSÄKT!DE SOM SEN BLEV ARGA OCH GAV SEJ PÅ MIN PERSON MIN SEXUELLA FÖRMÅGA OCH HÄRKOMST KOM IHÅG ATT LOSKAR NI I MOTVIND FÅR NI LOSKAN TILLBAKA MITT I ERA ANSIKTEN! ER ANDRA MEDLEMMAR SOM TEX s12 BJORK OCH CLINTAN_86 OCH NI SOM FÖRSTOD DET VAR BARA TOK NI E SKÖNA HUMORISTER!
MVH RED-BARON!

Puss på dig wink

OEM <3

Makaronborrare
993 Inlägg
16 mars 2009
te_wik skrev:
Måste vi starta en stödgrupp? Haha, nej nu slutar vi!  Nog med de roliga nu. Tillbaka till allvaret..

Mvh Tommy

Japp i en sån här seriös tråd måste vi försöka vara seriösa och allvarliga cool

4 637 Inlägg
16 mars 2009
Nästa år vill vi se Autocare och Red-Baron istället för Petra Mede i Melodifestivalen! Tänk så jävla coolt att se vilka de egentligen är.
Senast redigerat av EmilHammarlund (16 mars 2009)

Allmänt envis
12 512 Inlägg
16 mars 2009
EmilHammarlund skrev:
Nästa år vill vi se Autocare och Red-Baron istället för Petra Mede i Melodifestivalen! Tänk så jävla coolt att se vilka de egentligen är.

Eller så bjuder de in AutoCare som "bilexpert" i Teknikens Värld eller något annat program... big_smile
Senast redigerat av Rquired (16 mars 2009)

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Sök