Tjoo! Tänkte ta o lackera plastkåporna i motorrummet..tänkte bara köra sprayburkvarianten..har ingen kompressor så.. nån som kan förklara hur man går till väga? nått man måste tänka på o så? alla tips e välkomna!
först tar du typ ett 1200 våtslip papper och rugga upp ytan sen tvättar du den med aceton eller nåt, sen sprya du på plastprimer 2-3 lager låter torka imellan, sen tar du slipgrund och sprya på det 3 lager, sen tar du ett nytt 1200 papper och slipar ytan så den blir jämn, sen tar du och lägger på 3-4 lager färg, sen tar du klarlack 3-4 lager