Edvinoo skrev:Har ett par frågor som jag undrar om nån av er kan besvara.Jag har kollat på denna hemsida där som har modellanpassade utblås.http://www.blastinbob.com/category_s/5.htmFrågan är nu denna, jag såg att det är vissa som helt saknar ljuddämpare på slutet och att det är olika Db för olika rör..Vilket ska man ta?Jag tror inte att det är så bra idé att skippa dämpare helt va ?
Edvinoo skrev:såhär står det just nuLjudnivå DB,vid körning: 73 Ljudnivå DB,stillastående: 80Hur hjälper det mig när jag inte vet hur mkt bara rören låter ?
TurbOla skrev:Men detta gäller ju bara nyare helfordonsgodkända bilar.Vad gäller för lite äldre bilar?