6114
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

158 Inlägg
8 september 2009
att folk tror att bara för att man är arbetslös så har man inget att göra... detta är jobbigare än att jobba 100% ju :o

Amateurs practise until they get it right. Professionals practise until they cant get it wrong.

Allmänt envis
12 512 Inlägg
8 september 2009
Sanizz skrev:
Att sommaren är över sad

Håller med sad

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

2 914 Inlägg
8 september 2009
att när man har brottomt som fan att göra nåt, handbromsen inte fungerar, och man ska stå typ 5 min i varje jävla rödljus som finns i hela jävla stan, alla ringer och stressar och är förbannade för att det tar sån tid, man vet allt man måste göra och allt är bara åt hälvette, då jävlar blir man arg!

och sommarn vill jag då ha tillbaka åxå!

GAAAAAAH

7 100 Inlägg
9 september 2009
att ja inte kan ställa av saaben för att de står att det är fel behörighetskod.......jävla vägverket mad

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

2 914 Inlägg
9 september 2009
bmx skrev:
att ja inte kan ställa av saaben för att de står att det är fel behörighetskod.......jävla vägverket mad

hahahahaha synd xD

Os Difuntos
1 822 Inlägg
9 september 2009
Att all porr på internet är slut....Fan redan sett allt två ggr tom dom dåliga sad

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
9 september 2009
baca skrev:
Att all porr på internet är slut....Fan redan sett allt två ggr tom dom dåliga sad

XD
Då äre riktigt illa alltså tongue

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

Supraman
2 300 Inlägg
9 september 2009
Inte kanonförbannad men småirriterad iaf att tattueraren har så mkt att göra så att jag får vänta till nästa år sad

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

DFFL
9 020 Inlägg
10 september 2009
Att hållaren till skivorna i fodralet till Mad Men säsong ett var trasigt redan vid leverans...
Bara att returnera och få nytt.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

501 Inlägg
10 september 2009
Blir irriterad varje gång jag ser tråden tongue

OBS: Ironi

1 814 Inlägg
10 september 2009
Läxor!

1 722 Inlägg
10 september 2009
hehe ,,, jag satt o kollade nyss på EXTREM ÖVERLEVNAD bara för att det var från norra sverige ... och väntade mig att de skulle säga vilket ställe dom är på ...yikes MEN DET gjorde dom inte ... yikes hoja så irriterande ... jag trodde det var ovanför kiruna ... men när dom inte säger nått så vet jag ju inte ...

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Avstängd
424 Inlägg
10 september 2009
Ont i ryggen... sanslöst ont. neutral

team Svineri. Volvos under construction.

122 Inlägg
11 september 2009
Att jag fick fel fläktremmar till bilen! lol  Gjorde kamremsbyte idag, 1 timme och 10 minuter tog det att plocka ner det man behöver samt sätta ihop skiten. Det mesta var fastrostat eller sönderdragna muttrar.

Men nu går hon som en klocka! ska dock in imorgon och skälla lite på den lokala reservdelsleverantören, måste byta fläktremmarna då dom gamla (som sitter på nu) har en del sprickor smile

Fick remmar med beteckningen: 10x913
Det ska vara: 11,9x1013

Om du har en volvo 740 -87 med B230F (113hk) 8v
Senast redigerat av Oljekatt (11 september 2009)

Inga problem!

Saab 9-5 2.3t
438 Inlägg
11 september 2009
Att min kompis röker var 15e min, Blir galen !! för han ska pausa Lost serien varje gång han går ut !

Saab

629 Inlägg
11 september 2009
Skolans verktyg, går fan inte att böjja rör precist med dom sketna verktygen dom har...

Mröh

Sleeper
3 084 Inlägg
11 september 2009
Subw000fer--92 skrev:
Att det i stort sett bara var sallad i min kebabrulle, köper man en rulle för 80:- då jävlar ska det va kebab så det rinner ur öronen tongue

jo köpte falafel nu var ju mest kaninmat i tongue
fast då får jag i mig min månliga ranson sallad kanske e lika bra

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

DFFL
9 020 Inlägg
11 september 2009
Sushikocken skrev:
Subw000fer--92 skrev:
Att det i stort sett bara var sallad i min kebabrulle, köper man en rulle för 80:- då jävlar ska det va kebab så det rinner ur öronen tongue

Mest kaninmat i?
Är det något annat än kaninmat i din falafel så har du blivit lurad.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Sleeper
3 084 Inlägg
11 september 2009
FireTraXX skrev:
Sushikocken skrev:
Subw000fer--92 skrev:

Mest kaninmat i?
Är det något annat än kaninmat i din falafel så har du blivit lurad.

Ahh just det. Det har du jävligt rätt i!

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Sanizz
13 september 2009
Trådstartare
Att det är söndag och att affärerna är stängda sad

Sök