2166
Sök

bra tips på solfilm.

9 Inlägg
27 mars 2006
Trådstartare
Någon som vet vart man kan få shysst pris på skyddsfilmer för bil. Kollat lite på eniro och andra sökmotorer men hittar ej mycket. tacksam för svar.

8 Inlägg
27 mars 2006
Har hört att BVS är duktiga!!

Jajjemen!
1 512 Inlägg
27 mars 2006
beror på vad du har för bil, har den inte allt för kupade rutor så funkar biltemas solfilm utmärkt.

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
27 mars 2006
www.solarplexius.com ska beställa imorgon

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

9 Inlägg
27 mars 2006
Trådstartare
Jag hade tänkt och tona själv. Bildemas grejer är skit och www.solarplexius.com är ännu mera skit bra att man inte kan ha ner bilrutan  vilket är ett MÅSTE på sommaren när man ska köra med baslåda  smile.  Biltema säljer inte via internet, bara butikerna.

Jajjemen!
1 512 Inlägg
27 mars 2006
labbe_01 skrev:
Jag hade tänkt och tona själv. Bildemas grejer är skit och www.solarplexius.com är ännu mera skit bra att man inte kan ha ner bilrutan  vilket är ett MÅSTE på sommaren när man ska köra med baslåda  smile.  Biltema säljer inte via internet, bara butikerna.

Ja biltema har mkt skräp men solfilmen funkar faktist, så länge rutorna är hyffsat plana, funkar kalas på tex 240 å 740. Ja de är viktigt de tongue

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
31 mars 2006
labbe_01 skrev:

hehe jag har ac och basen är låter väl in i kupén utan att ha rutorna nere, och har du tillräckligt med ljud låter de ju ut iaf..
fast ja måste ju säga att jag skulle aldrig dra ner rutorna för att folk ska veta hur mycket bas de finns i bilen, känns lite halvnördigt för min del faktiskt..

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

146 Inlägg
31 mars 2006
Jag kopte på Biltema igår 39:- lät de sitta på i 12timmar. Hitills har de funkat okej! men dom jävlarna lura mig på skrapan:P

782 Inlägg
1 april 2006
R&D:s solskyddsfilm kör vissa proffs med och den är inte så dyr men jag tror inte dom säljer bara ett par meter till någon privatperson. ring dom och fråga om dom inte har någon solfilmare där du bor som brukar köpa av dom som du kan köpa av. annars så säljer appelt styling foliatec och dom har ganska många återförsäljare och även postorder men jag tycker att det är rätt dyrt (3meter röd/blå el grön solfilm för 1200:-). Biltemas solfilm är inte dålig om du får tag på den inte den dyra iallafall.

48 Inlägg
1 april 2006
Kolla på http://www.sungraphic.se/ dom har massa olika typer av solfilm.

Dom äldre lever på organ ifrån dom yngre som de äldre har kört ihjäl.

31 Inlägg
1 april 2006
Jag köpte filmen på sungraphic.se och blev riktigt nöjd. Lättarbetad när man ska sätta dit den och man slipper smårepor när man skrapar ut den. Man får vad man betalar för helt klart!

//Johan

Att vara tvåa är att vara första förloraren

1 432 Inlägg
3 april 2006
Biltemas funkar hur bra som helst, vet inte hur många rutor jag haqr tonat med den och har inte haft några som helst problem med den...

Men att behöva dra ner rutan för att folket utew ska höra basen e täcken på 2 saqker, omognad och förliten sterio... Personligen så försöker jag dämpa all bas ut bara för att få behålla den inne i bilen och sen om man nu mot all förmodan vill få folk att se efter bilen så får man väl parkera och öppna på dörren, då får de ju samtidigt syn på en och man kanske lyckas komma i fokus för en stund om det nu e vad man söker... Roligare att kunna köra in bland folket och göra stora entren då man redan är bland den istället för att folket ska behöva höra på en då man börjar närma sig och man fortfarande är 500m bort...

Visst, jag har oxå varit fjortisraggare för ett antal år sedan och rulla gata upp och gata ner med rutorna nere och en baslåda som spelade för 4½ kvarter, men som sagt, har vuxit ifrån det..

Dock vet jag inte riktigt hur detta inlägget förvandlades ifrån biltema solfilm till en diskution ang hurvida man ska låta alla höra hur man kommer eller inte big_smile Men men, jag kan iaf rekomendera deras solfilm wink

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.

28 Inlägg
4 april 2011
Jag väcker liv i tråden igen.
Vart har sungraphic.se tagit vägen? har ni några andra alternativ?

Jag har använt biltemas och mekonomens solfilm, men resultatet med SUNGRAPHIC var oslagbart i jämförelse enligt mig.
Mycket bra resultat och lättmonterad. Ljus och värme dämpande. Inga repor eller bubblor.
SBP och Polis klagade inte enns på framrutorna (som var två nyanser ljusare)

Men vad har hänt med sungrapuic nu?
Vart kan man beställa likvärdiga produkter?

28 Inlägg
9 april 2011
Nu hittade jag det.
Det var CFP film som sungraphic sålde.
Finns hos Mekonomen och kan beställas från http://www.solfilm.se/

Jag får tacka mig själv för tipset!

Sök