Tänkte bygga mig ett lite finare bagage nu och slopa den gamla lådan... Nu har jag inte gott om plats för ex matvaror eller ännu viktigare barnvagnen... Har nu funderat på att lägga ex 19mm mdf som ny hatthylla och därav placera lite 6*9 or sammt nån form av baslåda.
Men nu är det som så att under själva hatthyllan så sitter det plåt som hindrar mina planer. Kan man avlägsna denna plåt utan att bilen rasar samman????
och ist för att skapa en tråd i Efterlyst forum eller liknande så säger jag det här..
Vill du ta på dig jobbet så varsågod.. Vid intressee så drar ett pm så kikar vi på en "Offert"
de hade jag undvikit så mkt som möjligt, den gör säkert inte mycket, men krockar du då jäklar, o försäkringar gäller inte om du tar bort den heller säkert
de hade jag undvikit så mkt som möjligt, den gör säkert inte mycket, men krockar du då jäklar, o försäkringar gäller inte om du tar bort den heller säkert
Men "JAG" kommer aldrig krocka... Nja det kan ju vara ngt att ha i åtanke iaf.. Thx
Men "JAG" kommer aldrig krocka... Nja det kan ju vara ngt att ha i åtanke iaf.. Thx
lr du kan ju sätta i nåt slags stabilisatorstag mellan dämparna i bak kanske ?