3123
Sök

Inför: Nytt REKORD på G.org-träff i Söderhamn 25/4!?!?!?! 146 Anmälda!!!!

165 Inlägg
8 april 2009
Ja dyker nog upp med calibran, ska bli skoj big_smile

574 Inlägg
8 april 2009
*_Slider_* skrev:
RandomHero skrev:
för att öka på chanserna till nytt rekord så tar ja med mej båda bilarna såklart=)

Nån som ska vara värst hör ja big_smile Goa bilar big_smile

haha tok heller många bilar på detta kalas som är värre;)

782 Inlägg
8 april 2009
funderar på att besikta 200:an och komma!! var där med discobilen förra året,, och hursom så är jag på en karavan från bollnäs.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=171602
Mitt 1500 kronors tangent bord har liteproblem att göra mellanslag..

208 Inlägg
8 april 2009
RandomHero skrev:
*_Slider_* skrev:
RandomHero skrev:
för att öka på chanserna till nytt rekord så tar ja med mej båda bilarna såklart=)

Nån som ska vara värst hör ja big_smile Goa bilar big_smile

haha tok heller många bilar på detta kalas som är värre;)

kanske de men inte med 2 tongue hehe

208 Inlägg
8 april 2009
annie-a skrev:
Ja dyker nog upp med calibran, ska bli skoj big_smile

En till tierpssbo big_smile gött

338 Inlägg
8 april 2009
Besikta idag. Fick en tvåa som jag absolut minsta av allt kunde tänka mig! gubben som besikta tyckte bilen var stötig så förklarade för han att de var ett väghållnings kit från HR och att de var därför. Men endå så sätter dumfan en tvåa på de i form av att de var försämrad fjädring ? Nån annan som fått de nån gång ? tongue

Nissan 200sx S13

Kaffeknarkare.
135 Inlägg
8 april 2009
Fricke skrev:
Inte för att jag har nått emot tyska men de är skoj med jappsare

Köp min! Då får du en massa mos och en japsare på samma gång roll

Bästa ställningen måste ändå vara bakifrån. Fast spegelvänt.

7 100 Inlägg
9 april 2009
JPalm skrev:
Besikta idag. Fick en tvåa som jag absolut minsta av allt kunde tänka mig! gubben som besikta tyckte bilen var stötig så förklarade för han att de var ett väghållnings kit från HR och att de var därför. Men endå så sätter dumfan en tvåa på de i form av att de var försämrad fjädring ? Nån annan som fått de nån gång ? tongue

dom sa inget om när ja besade kånstapeln,och den var fjädrarna kapade för mkt och satt inte fast i tallrikarna!helt jävla stum var den! men dom sa inget tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

wesslan
9 april 2009
JPalm skrev:

Låter helt sjukt!

fotointresserad
2 307 Inlägg
9 april 2009
JPalm skrev:

Haha, ja du är la inte känd för att ha turen med dig wink Är du hemma imorrn? Isf kommer jag förbi garaget en sväng och hälsar på lite med kameran och mig själv =P

OnT: Börjar bli skapligt med folk nu! Får bara hålla tummarna för att man hinner hem själver då big_smile

69 Inlägg
9 april 2009
JPalm skrev:

Lät ju väldigt konstigt?

Besiktigade en gammal 318is E36 för några år sen i söderhamn och den var stenhård i fjädringen. De var inga problem alls.

Få se vad dom säger om caddyn när jag ska in med den tongue
Senast redigerat av Andreas_alfta (9 april 2009)

VW Caddy mk1

Volvonörd
1 187 Inlägg
9 april 2009
Trådstartare
Blir kanon träff det här.

95 anmälda nu!!!! Yeeeeeeeehaaaaaaaa nu kör vi på en toppenkväll, kommer inte att uppdatera listan under helgen pga ELMIA!!!!

Men kollar till denna lite då och då.

Frågor kan tas via pm.

Ha en underbar helg för det ska jag ha!

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

86 Inlägg
9 april 2009
Fan, nu verkar det bli en rätt stor träff ändå, känner mig så illa tvungen att komma.. big_smile

Mr White
1 072 Inlägg
Volvonörd
1 187 Inlägg
9 april 2009
Trådstartare
Robban 245 skrev:
Kommer alla bilar få plats på Lidel parkeringen? big_smile

Nja 110 platser är det där, men förra året så stog dem på vägen ner till Lidl samt överallt typ, men finns det hjärterum så finns det stjärterum eller hur fan det heter... tongue

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

338 Inlägg
9 april 2009
poppe skrev:
JPalm skrev:

Haha, sjukaste jag hört.
Besiktade du här i stan? Dvs Söderhamn?
Ombesiktiga bara och säg att du bytt till en annan uppsättning fjädrar och dämpare, kan ju omöjligt dubbekolla.

Jag har fått en tvåa på gamla Pussywagon 929;an, men då var det för att främre fjädrarna var för korta och hoppade ur tallrikarna när dom hissade bilen. Så den tvåan kan jag ta, men inte för att den är för stötig. big_smile

Så vare på mantan jag hade med men dom fjädrarna hade gått av några ggr men den gick igenom tongue Hade en till på fel färg p åblinkersen bak så ska fixa dom iaf och sen åka upp och snacka med nån som inte ser komfort föra allt annat tongue

Andreas_alfta: Jo! Men dom har väll sina olika åsikter dom som jobbar där så hade jag haft nån annan som besiktade så hade de nog gått hur fint som hällst. Han var en riktig gnällspik.
Senast redigerat av JPalm (9 april 2009)

Nissan 200sx S13

69 Inlägg
9 april 2009
JPalm skrev:
poppe skrev:
JPalm skrev:

Haha, sjukaste jag hört.
Ombesiktiga bara och säg att du bytt till en annan uppsättning fjädrar och dämpare, kan ju omöjligt dubbekolla.

Jag har fått en tvåa på gamla Pussywagon 929;an, men då var det för att främre fjädrarna var för korta och hoppade ur tallrikarna när dom hissade bilen. Så den tvåan kan jag ta, men inte för att den är för stötig. big_smile

Så vare på mantan jag hade med men dom fjädrarna hade gått av några ggr men den gick igenom tongue Hade en till på fel färg p åblinkersen bak så ska fixa dom iaf och sen åka upp och snacka med nån som inte ser komfort föra allt annat tongue

Andreas_alfta: Jo! Men dom har väll sina olika åsikter dom som jobbar där så hade jag haft nån annan som besiktade så hade de nog gått hur fint som hällst. Han var en riktig gnällspik.

Jo självklart är de så, alla har vi ju våra dagar. De jag menade var att de har aldrig varit några problem att besiktiga i Söderhamn, väldigt bra dom som jag har haft där.

VW Caddy mk1

fotointresserad
2 307 Inlägg
9 april 2009
-Lego- skrev:
Robban 245 skrev:

Nja 110 platser är det där, men förra året så stog dem på vägen ner till Lidl samt överallt typ, men finns det hjärterum så finns det stjärterum eller hur fan det heter... tongue

Och sen finns det ju en grusparkering på vänster när man svänger in på Lidl plus den där lilla ovanför också så det borde ju gå att trycka in alla om folk parkerar med vett tongue

338 Inlägg
9 april 2009
Andreas_alfta skrev:
JPalm skrev:
poppe skrev:

Haha, sjukaste jag hört.

Jo självklart är de så, alla har vi ju våra dagar. De jag menade var att de har aldrig varit några problem att besiktiga i Söderhamn, väldigt bra dom som jag har haft där.

Jo, precis, första gången som de händer att de inte varit smidigt. Kan inte gnälla annars tongue

Nissan 200sx S13

338 Inlägg
9 april 2009
Norde skrev:
-Lego- skrev:
Robban 245 skrev:

Och sen finns det ju en grusparkering på vänster när man svänger in på Lidl plus den där lilla ovanför också så det borde ju gå att trycka in alla om folk parkerar med vett tongue

Klart man får plats, ozeaner av plats där tongue När de närmar sig 200 bilar så kanske de kan börja bli trångt för de går att ställa sig runt knutarna om butiken med så går inte bra många fler än de finns ritade ruter där wink

Nissan 200sx S13

Sök