Fyra ställen att parkera på om det blir många bilar: 1. Grusplan, inte fullt så knöligt som det ser ut på bilden. 2. Liten asfaltsparkering ovanför de andra. 3. Huvudparkeringen. 4. Grusplan. På bilden står det ett hus som är rivet nu.
Fyra ställen att parkera på om det blir många bilar: 1. Grusplan, inte fullt så knöligt som det ser ut på bilden. 2. Liten asfaltsparkering ovanför de andra. 3. Huvudparkeringen. 4. Grusplan. På bilden står det ett hus som är rivet nu.
Grusplanen, 4an, såg väldigt bra ut ifrån vägen. Borde nog gå att få in 30-40 bilar där om de parkerar vettigt.
Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Grusplanen, 4an, såg väldigt bra ut ifrån vägen. Borde nog gå att få in 30-40 bilar där om de parkerar vettigt.
Tyckte den var lite knölig idag när jag var in å handla frulle Men kollade inte så noooga häller men dom som inte har sänkt sina bilar gåra nog fint för !
Tyckte den var lite knölig idag när jag var in å handla frulle Men kollade inte så noooga häller men dom som inte har sänkt sina bilar gåra nog fint för !
om de nu skulle bli så mycke bilar som de verkar så vore det ju hyggligt om dom lite högre/orginal bilarna kan ställa sig på grus parkeringn, jag kräver det inte då alla står vart dom vill, men med tanke på att de nog blir en hel del låga bilar och inte bara min. längtar sjukt mycke nu! mvh
//"Sprit ger män kvinnliga hormoner, efter några groggar kan vi varken köra bil eller hålla käften" :)
Går det inte att styra upp det lite så att man fördelar bilarna efter: Europeiska, Asiatiska, Amerikanska och så vidare, på de olika parkeringarna? Eller skulle det bli väldigt trist?