2445
Sök

Passar dessa bra ihop ? sonic 15" + carpower 1/1000D

284 Inlägg
19 mars 2009
Trådstartare
tjena

ska nu köpa mig ny bas samt steg  och undrar då om det skulle passa bra med ett carpower 1/1000D till en sonic 15" lr om det blir för lite effekt ?   någon som har någon erfarenhet av dessa ?

tacksam för svar

4 074 Inlägg
19 mars 2009
ziderbeat skrev:
tjena

ska nu köpa mig ny bas samt steg  och undrar då om det skulle passa bra med ett carpower 1/1000D till en sonic 15" lr om det blir för lite effekt ?   någon som har någon erfarenhet av dessa ?

tacksam för svar

Jag har haft två sonic 15" och dom spelar på utav helvete! Borde nog bli kanon med ett 1000D till varje 15"...
lycka till! berätta gärna hur det blev sen! smile

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

1 058 Inlägg
19 mars 2009
skulle vilja påstå att det blir en perfekt match!

PoLoud =D

Basknarkare
470 Inlägg
19 mars 2009
vw_performance skrev:

Blir de verkligen smile vet att kst-bussen i stan kör på 1000 steget eller om de va syntex stegen och det driver kanon smile dock inga 15"are i den men ändå smile

Team Carbonize

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
19 mars 2009
Stejfaan skrev:
vw_performance skrev:

Blir de verkligen smile vet att kst-bussen i stan kör på 1000 steget eller om de va syntex stegen och det driver kanon smile dock inga 15"are i den men ändå smile

Syntex 1000D kör de med.... (De heter dessutom Devilaudio idag om jag inte minns fel)

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

Basknarkare
470 Inlägg
19 mars 2009
Lonefox skrev:
Stejfaan skrev:
vw_performance skrev:

Syntex 1000D kör de med.... (De heter dessutom Devilaudio idag om jag inte minns fel)

haha blabla tongue mjo men det är inte riktigt genomfört allt än utan just nu står de som 2 företag ihopslagna dom räknar med att va klara till hösten smile

Team Carbonize

284 Inlägg
19 mars 2009
Trådstartare
tack för alla komentarer   tongue

Sök