sbp skulle vara fint när sommar bilarna rullar in och man får kolla lite närmare på dom.. sedan säga att det är massa fel på tjuria kärringars bilar..
Ända sedan jag kom upp i den åldern jag började gå drömde jag om att köra lastbil tack vare en film som hette Convoy, en dröm som sen följde med ända tills jag blev 18 och fick reda på att vi som bara ser med ett öga inte får ta lastbilskort. Inte ens taxi. Menmen. Nu har jag ingen direkt dröm. Men det kommer säkert. Älskar att köra bilar men..hm. Svarttaxiförare på heltid?
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Jag vill ha egen firma. Inom plast och svets. Gärna tillverka egna detaljer till bilar, såsom avgasrör, burar, grenrör, huvar skärmar osv till bilar Undrar om det finns underlag för sådant så man kan leva på det?
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Mitt drömjobb skulle nog vara börsmäklare, verkar intressant...annars skulle det inte vara helt fel och driva eget succérikt företag, hade gärna fått vara bilar inblandade Just nu läser jag på handels, så det är det jag gör för få något sådant jobb.
jag har mitt drömjobb nu...är inventerare på volvo i Etuna...reservdelslager för hjullastardelar etc...ca 100 000 artikelnummer att inventera. så jäkla kul asså=))
Min drömyrke är Yrkesförare, men det är en dröm som kankse kan bli sann. Troligtvis blir det utbildning genom AF, som skattebetalarna betalar. Annars är ett drömyrke VVS montör.
Jag vill jobba med att utveckla nya saker inom CNC-skärning och liknande, t.ex motorer, vardagshjälpmedel och så vidare.
För att ja ska kunna få ett sådant jobb krävs det att jag klarar utbildningen jag går nu samt att jag läser matematik B & C, sen pluggar vidare på högskola och har en jävla massa tur hehe
Har väl kvar barndomsdrömmen gissar jag på, dvs att astronaut!
Förutom det så kanske att starta ett framgångsrikt företag? För att kunna det så är det väl bara att fortsätta studera lite till sedan "go all in". Samt att tänka ut ngn bra idé förstås.