4854
Sök

Installation av laddtrycksmätare i s60

474 Inlägg
24 mars 2009
Trådstartare
#1
Tjena!
Har en s60 2.4t -01a som jag ska sätta i en laddtrycksmätare i.
Till att börja med, är BSRs mätare en bra mätare? Spelar ingen roll att den inte är vätskefylld för min del.

Sen så vart är det bästa stället att koppla på t-korset. Har läst någonstans att efter spjällhuset ska vara det optimala, stämmer det?:S

Om någon har bild på arbetet i motorrummet så är det mer än uppskattat att ladda upp.

Mvh Kalle

Kommentera & Rösta ! ©


Sök