Har fått hem stolarna idag efter dom blivit omgjorda (kände att för många hade likadana). Men tänkte mest höra åsikter om jag ska göra något mer eller om det e bra som det e! Kommer ett honda märke uppe vid huvudstödet senare i orange med! Lacken som kommer på bilen om 3 veckor kommer vara mandarin orange så därför är det orange på stolarna med
stoool
Uppskattar verkligen åsikter då man ska åka på utställningar sen och alltid trevligt att höra vad folk tycker!
bygger bilen för utställningar oxå det e just därför jag vill ha folks åsikter så e inte bara jag som ska tycka om dom även om det e det som går i första hand
Haha jaa precis:P Men de Kan nog va snyggt som du skrev först att ha ett honda märke i huvudstödet men då med en tunnare orange tråd så hade de blivit diskret men man ser de:P
Haha jaa precis:P Men de Kan nog va snyggt som du skrev först att ha ett honda märke i huvudstödet men då med en tunnare orange tråd så hade de blivit diskret men man ser de:P
Kommer testa oss fram när det gäller emblemet så får se hur det hela blir
Såg ut riktigt läckert ! Tycker det såg ut bra redan som dom gör. Får man fråga vart du lämnade in och gjorde dessa samt vad prislappen hamnade på? Har själv funderat ett bra tag på göra ngt liknande med ens "sportstolar".
Såg ut riktigt läckert ! Tycker det såg ut bra redan som dom gör. Får man fråga vart du lämnade in och gjorde dessa samt vad prislappen hamnade på? Har själv funderat ett bra tag på göra ngt liknande med ens "sportstolar".
berors lite på vad du ska göra..nu sponsra hon mej så priset kan jag inte säja men kan naturligtvis prata med henne mer om du är intresserad!
skitsnygga ! dra in HWA lr CRX i nackhöjd på dom vore fint !
har tankarna på ett honda märke uppe vid huvudhöjd och crx eller hwa mer vid rygg höjd...står crx vid rygghöjd på orginal stolar så hade varit riktigt nice o ha text där med även på dessa glad att du tyckte om stolarna i alla fall..uppskattar allas åsikter det e sånt som hjälper en att köra på!