4160
Sök

Vill ha era synpunkter och tankar angående mina racing stolar

836 Inlägg
25 mars 2009
Trådstartare
#1
Har fått hem stolarna idag efter dom blivit omgjorda (kände att för många hade likadana).
Men tänkte mest höra åsikter om jag ska göra något mer eller om det e bra som det e!
Kommer ett honda märke uppe vid huvudstödet senare i orange med!
Lacken som kommer på bilen om 3 veckor kommer vara mandarin orange så därför är det orange på stolarna med tongue



https://www1.garaget.org/gallery/archive/96593/604266_zhflnm.jpg
stoool

Uppskattar verkligen åsikter då man ska åka på utställningar sen och alltid trevligt att höra vad folk tycker!


Mvh Kenny


KHRacing
25 mars 2009
#2
klart snygga

836 Inlägg
25 mars 2009
Trådstartare
#4
nej jag tyckte det blev helt okej smile
Men vad tycker ni? ska jag lägga till nåt mer orange eller behålla det som det e?


Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
25 mars 2009
#5
varför fråga andra för näre är du som ska ha dem /sitta i dem äru nöjd så gör inge mer;)


836 Inlägg
25 mars 2009
Trådstartare
#6
bygger bilen för utställningar oxå det e just därför jag vill ha folks åsikter smile så e inte bara jag som ska tycka om dom även om det e det som går i första hand


270 Inlägg
25 mars 2009
#7
Jag tycker dom ser bra ut som dom gör, men nåt mer oranget kan nog bli lite för mycket....  Men annars sjukt fina=)


836 Inlägg
25 mars 2009
Trådstartare
#8
floff skrev:
Jag tycker dom ser bra ut som dom gör, men nåt mer oranget kan nog bli lite för mycket....  Men annars sjukt fina=)

Jo var så jag tänkte..säkrast att börja med lite och se än att lägga på en helvetes massa orange tongue


1 024 Inlägg
25 mars 2009
#9
okej dom va snygga men jag gillar absolute inte det där med oranga sömmar


270 Inlägg
25 mars 2009
#10
Haha jaa precis:P  Men de Kan nog va snyggt som du skrev först att ha ett honda märke i huvudstödet men då med en tunnare orange tråd så hade de blivit diskret men man ser de:P


836 Inlägg
25 mars 2009
Trådstartare
#11
Rand skrev:
okej dom va snygga men jag gillar absolute inte det där med oranga sömmar

Så du tycker jag skulle haft dom orginal eller?


836 Inlägg
25 mars 2009
Trådstartare
#12
floff skrev:
Haha jaa precis:P  Men de Kan nog va snyggt som du skrev först att ha ett honda märke i huvudstödet men då med en tunnare orange tråd så hade de blivit diskret men man ser de:P

Kommer testa oss fram när det gäller emblemet så får se hur det hela blir smile


270 Inlägg
25 mars 2009
#13
kenny_crx skrev:
Kommer testa oss fram när det gäller emblemet så får se hur det hela blir smile

Ja precis de är väl de man får göra...big_smile


Lidhultare.
325 Inlägg
25 mars 2009
#14
har inte orkat läsa allt men iaf, riktigt snyggt men en orange brodyr vore nog snyggt med ungefär vid nacken där smile

-Twiajävlen-

3 714 Inlägg
25 mars 2009
#15
Tycker att en logga kommer bli perfekt smile

sen behövs det inte ändras något

Kör på bara

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

836 Inlägg
25 mars 2009
Trådstartare
#16
Ja loggan ska fan dit smile men ska man få en riktig "badge" så kostar det som satan rent tyvärr tongue så får se vad min sponsor kvinna hittar på smile


LillNaisarn
25 mars 2009
#17
Såg ut riktigt läckert !
Tycker det såg ut bra redan som dom gör.
Får man fråga vart du lämnade in och gjorde dessa samt vad prislappen hamnade på?
Har själv funderat ett bra tag på göra ngt liknande med ens "sportstolar".

Random Hero
4 047 Inlägg
25 mars 2009
#18
skitsnygga  ! dra in HWA lr CRX i nackhöjd på dom vore fint !

Dog food lid. Backwards

836 Inlägg
26 mars 2009
Trådstartare
#19
LillNaisarn skrev:
Såg ut riktigt läckert !
Tycker det såg ut bra redan som dom gör.
Får man fråga vart du lämnade in och gjorde dessa samt vad prislappen hamnade på?
Har själv funderat ett bra tag på göra ngt liknande med ens "sportstolar".

berors lite på vad du ska göra..nu sponsra hon mej så priset kan jag inte säja men kan naturligtvis prata med henne mer om du är intresserad!


836 Inlägg
26 mars 2009
Trådstartare
#20
DusanMandick skrev:
skitsnygga  ! dra in HWA lr CRX i nackhöjd på dom vore fint !

har tankarna på ett honda märke uppe vid huvudhöjd och crx eller hwa mer vid rygg höjd...står crx vid rygghöjd på orginal stolar så hade varit riktigt nice o ha text där med även på dessa smile glad att du tyckte om stolarna i alla fall..uppskattar allas åsikter det e sånt som hjälper en att köra på!



Sök