om det är första banan går det inte att missa då det är "vägen" man åker på då man kommer dit.. dvs raka vägen dit det är första banan det. hittar man till flygfältet hittar man oss
om det är första banan går det inte att missa då det är "vägen" man åker på då man kommer dit.. dvs raka vägen dit det är första banan det. hittar man till flygfältet hittar man oss
Jo visst hittar man till första banan ! den kommer man ju på direkt när man kommer från Föne förbi fotbolls plan o det men sen då ?
Jo visst hittar man till första banan ! den kommer man ju på direkt när man kommer från Föne förbi fotbolls plan o det men sen då ?
Maybe this Finn is coming also if i am not too drunk already. :-P
Of course you shall come
Jag kommer dock inte, jag ska till Sundsvall på dragracing på dagen Tråkigt.. Men jag kommer på cruisingen på kväljningen! Titta efter en stor rödskäggig herre ifall ni vill säga hej till mig
Hårdrockande gummiröksmissbrukare!
Har kört sönder en Golf II 1.8GL -90, halvt en likadan fast -91, och åker äntligen turbomatat nu!
Som sqd säger: Kommer ni från Fönehållet och åker förbi fotbollsplanen, fortsätt på samma väg så kan ni omöjligt missa det!!! DET ÄR EN LÅÅÅNG RAKSTRÄCKA!