4605
Sök

Nya fälgar och däck till S70n!

Forehead flamers
113 Inlägg
31 mars 2009
Trådstartare
#1
Tror ni om detta. Beställde just en uppsättning 19" ACE TARGA (el. Monaco som dom oxå kallas;>) med 215/35 Kumho däck! Bilen jag kör är en s70 ´98; http://www.garaget.org/?car=106317 ... ser litte gubbig ut nu men;>

Fälgarna: Ace Targa 19x8"

http://img4.imageshack.us/img4/8895/monaco.jpg

Gummit: Kumho ECSTA SPT 215/35

http://img22.imageshack.us/img22/192/54934ku.jpg

Tycker detta blir en bra uppsättning, men det blir nog att sänka bettan 60/40 oxå. Tona vill ja med göra men kan ju lika gärna fråga om de e non som vet om man får tona något på sidoframrutorna? Det är lite schysstare om man får en jämn ton med framrutan som e ljus sen blir sidorna mörkare och mörkare... Någon som vet eller får man endast mörklägga bakrutor?

Hare gutt gubba // Adde
Senast redigerat av Bengtsson (31 mars 2009)


Volvoskadad
6 017 Inlägg
31 mars 2009
#2
Blir nog snyggt med en rejäl sänknig. Och NEJ, man får inte tona rutorna framför B-stolpen.

Jonas

Forehead flamers
113 Inlägg
31 mars 2009
Trådstartare
#3
thx wink okey fan va synd, frågade pga hörde nått rykte om att man fick köra med 35% toning fram.

/Adde


I got Dubs!
2 423 Inlägg
31 mars 2009
#4
klart du får tona framrutorna men det är olagligt.
dock finns det dispenser (sjukdom)


1 833 Inlägg
31 mars 2009
#5
Tona på hej å hå

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!


Sök