Tror ni om detta. Beställde just en uppsättning 19" ACE TARGA (el. Monaco som dom oxå kallas;>) med 215/35 Kumho däck! Bilen jag kör är en s70 ´98; http://www.garaget.org/?car=106317 ... ser litte gubbig ut nu men;>
Fälgarna: Ace Targa 19x8"
Gummit: Kumho ECSTA SPT 215/35
Tycker detta blir en bra uppsättning, men det blir nog att sänka bettan 60/40 oxå. Tona vill ja med göra men kan ju lika gärna fråga om de e non som vet om man får tona något på sidoframrutorna? Det är lite schysstare om man får en jämn ton med framrutan som e ljus sen blir sidorna mörkare och mörkare... Någon som vet eller får man endast mörklägga bakrutor?