FILM: Deras sista minuter i livet, i 180 KM/TIM....

kolvas
1 april 2009 · 4 001 Inlägg

De enda jag tycker synd om så är det alla andra som blev drabbade såsom lastbilschaffisen & sen såg det ut som några andra bilar också blev urbrända.

Deutsch-style skrev:
;( fan va synd de va ba ett vanligt gäng grabbar som ville raca sad
sånna grejjer skulle inte hänt om inte politekerna ba slängde pengar på att spara miljön dom kan bygga fler racing banor istället jävla fi**or !!! sad

Va??!!! Vad ska politiker kunna göra åt sån här idioti? då hjälper f*n inga racebanor eller liknande, ifall man använder huvudet lite så blir det inte såna här olyckor.

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
sandzoo
1 april 2009 · 2 071 Inlägg

oo fan...efter filmen så vaknar några celler till.. :S kör försiktigt..
läskigt att se passagerarn död på vägen.. sad

Sandzoo i da house
_DamnIt R1 driver!
1 april 2009 · 5 128 Inlägg

Lite smått obehagligt att se sånt här faktiskt

te_wik Forummoderator
1 april 2009 · 12 813 Inlägg

_DamnIt skrev:
Lite smått obehagligt att se sånt här faktiskt

Obehagligt men nyttigt! Om fler skulle se denna filmen eller en liknande (finns värre) så skulle fler tänka sig för i trafiken mer.

Det är sånahär filmer VV skulle börja använda. - sänk farten.


Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Eisenhut
1 april 2009 · 1 827 Inlägg

Deutsch-style skrev:
;( fan va synd de va ba ett vanligt gäng grabbar som ville raca sad
sånna grejjer skulle inte hänt om inte politekerna ba slängde pengar på att spara miljön dom kan bygga fler racing banor istället jävla fi**or !!! sad

Ursäkta, men är du dum i huvudet?

Det var en idiot till förare, iofs en i mängden men hade han följt reglerna hade det aldrig hänt! Och visst finns det racingbanor, jag kör bana minst 5-6 gånger per år och det är fullt tillräckligt, både för att leka av sig och att veta att sådana manövrar är totalt livsfarligt!

Försök tänka innan du spyr ur dig skitsnack.

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two
Eisenhut
1 april 2009 · 1 827 Inlägg

För att kommentera filmen är jag inte ett dugg förvånad och inte mer upplyst nu heller. Jag har alltid vetat att sånt här händer och hade ni haft tillräcklig bilkontroll så borde ni också veta att man inte alltid klarar sådana manövrar och händer det på en trafikerad väg är man körd.

Dessutom är polaren brandman med inriktning på trafikolyckor... Hans bildspel på olyckor bara i Malmö är ganska groteska, för att inte tala om hans historier.

Anledningen till att detta händer är för att ni som racear inte ser riskerna framför er!!!

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two
Stellan_Clausen
1 april 2009 · 635 Inlägg

te_wik skrev:

_DamnIt skrev:
Lite smått obehagligt att se sånt här faktiskt

Obehagligt men nyttigt! Om fler skulle se denna filmen eller en liknande (finns värre) så skulle fler tänka sig för i trafiken mer.

Det är sånahär filmer VV skulle börja använda. - sänk farten.


Mvh Tommy

Ja denna film får många att tänka till, filmtråden borde låsas så den alltid ligger här på första sidan !! roll

-Akerfeldt-
1 april 2009 · 2 638 Inlägg

Man får en tankeställare när man ser sånt här även om man vet hur lätt det är att de går riktigt illa.

Tänker på alla oskyldiga som drabbats bara för att han skulle styla lite för sina polare.

Ta det lungt därute på vägarna!

Westberg Japs :)
1 april 2009 · 775 Inlägg

Usch den filmen va inge vidare, men det ska inte tros att det bara är folk som kör fort detta händer, det kan även hända om du kör 90 men visst risken är mkt större om du kör fort.
Men det är fan farligt o köra bil, ngt kan gå sönder o vips så smäller det.

j0nas Lastbilschaffis
1 april 2009 · 811 Inlägg

den har man ju sett innan..visst kul att köra fort osv men sådant där har jag ingen sympati för föraren av den bilen... överskattar sin förmåga och bilen.  ren idioti att köra så.  mer synd om passagerarna  & lastbilschaffisenoch annat folk om de blev skadade

har ju själv snurrat med min gamla bil 120km/h på e6an & klara mig utan skador & det va en rejäl läxa.. man får skylla sig själv.

visst kan man gasa på & busa men då får man försöka göra det så det inte kan skada andra.

te_wik Forummoderator
1 april 2009 · 12 813 Inlägg

Hot_Rod_Nisse skrev:

te_wik skrev:

_DamnIt skrev:
Lite smått obehagligt att se sånt här faktiskt

Obehagligt men nyttigt! Om fler skulle se denna filmen eller en liknande (finns värre) så skulle fler tänka sig för i trafiken mer.

Det är sånahär filmer VV skulle börja använda. - sänk farten.


Mvh Tommy

Ja denna film får många att tänka till, filmtråden borde låsas så den alltid ligger här på första sidan !! roll

Jag tror du menar klistras... tongue


Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Stellan_Clausen
1 april 2009 · 635 Inlägg

te_wik skrev:

Hot_Rod_Nisse skrev:

te_wik skrev:

Obehagligt men nyttigt! Om fler skulle se denna filmen eller en liknande (finns värre) så skulle fler tänka sig för i trafiken mer.

Det är sånahär filmer VV skulle börja använda. - sänk farten.


Mvh Tommy

Ja denna film får många att tänka till, filmtråden borde låsas så den alltid ligger här på första sidan !! roll

Jag tror du menar klistras... tongue


Mvh Tommy

Ja just det, så heter det vist !! big_smile

Boostrider Försöker iaf
1 april 2009 · 1 998 Inlägg

Sett den tidigare...

Sorgligt att se.

Fick en riktig läxa för prick ett år sen eller ja om 2 dagar har de gått ett år sen man rullade 325an.
Av de lärde ja mig att aldrig leka med en bil man int känner så bra. Tar mindre risker nu.

Sen dog 2 av tjejens kompisar i somras. Pga att de inte använde bälte och föraren klanta sig...

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet
Volvo 244 GL/T Turbo "Back to the 80s" (1990)
NikkeSiekas Audis in Scandinavia
1 april 2009 · 1 342 Inlägg

Tråkigt för lastbilschaffisen..

Audis in Scandinavia Crew
sandzoo
1 april 2009 · 2 071 Inlägg

!! fick inte den andra bilen sladd åxå!! ?

Sandzoo i da house
xorox_88 Smack that ass!!
1 april 2009 · 2 953 Inlägg

Volvo_Mannen skrev:
Att köra fort med passagerare i bilen är för mej helt otänkbart. Man ansvarar ju för passagerarnas liv!

Kör typ som att morsan sitter brevid om jag har passagerare med mig typ, man vill ju köra lungt när man ansvarar för nå sånt

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
_DamnIt R1 driver!
1 april 2009 · 5 128 Inlägg

te_wik skrev:

_DamnIt skrev:
Lite smått obehagligt att se sånt här faktiskt

Obehagligt men nyttigt! Om fler skulle se denna filmen eller en liknande (finns värre) så skulle fler tänka sig för i trafiken mer.

Det är sånahär filmer VV skulle börja använda. - sänk farten.


Mvh Tommy

Tyvärr behöver nog väldigt många se något sånt här ja för att vakna till och inse riskerna med att köra som dårar! Visst, alla har vi väl varit i just den sitsen och velat visa upp sig?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang