3961
Sök

Kabelhål i motorutrymmet i Volvo 850, vart?

NissanMotorsport
31 mars 2009
Trådstartare
Ska koppla in bas och slutsteg, så dragit lite kablar, men hittar inget hål till motorutrymmet där strömmingen ska igenom tongue Någon som kan specifera vart den sitter?  bilen är en 850 glt -92a om de nu skulle spela någon roll..

mvh smile
Senast redigerat av MIG1408 (31 mars 2009)

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
31 mars 2009
sitter en gummigrej på passargerarsidan, en bit ner, du ser den från motorrummet... dra in sladden där. har gjort den på både en GLE -92 och en T5 -95. där satt ingen på någon utav de bilarna utan bara en gummiplugg. kanske sitter nått indraget på din, men på passargerarsidan iallafall. Det är lite pyssel men funkar.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

4 824 Inlägg
1 april 2009
Det finns en genomföring (plaströr) vid ABS:en.

I den här tråden finns det några bilder var den sitter, ser dåck lite annorlunda ut på gamla 850 men den sitter på samma ställe. http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=36584

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

678 Inlägg
1 april 2009
Min brorsa drog sin kabel på båda sina 850 en var 92! under säkringsdosan i motorrummet då komer den ner precis vid fötterna!

NissanMotorsport
1 april 2009
Trådstartare
Så, nu har jag fixat det, drog kabeln där kupëvärmar uttaget sitter smile

Sök