Ja, som ni ser i topicen är jag lite sugen på att byta. Objektet i fråga är alltså en Svart Impreza Wrx, 6 000mil, Sti vingen, -04 precis som min CTR. Till denna får jag avgas från kissen å ett dumpkit.
Någon som har några inlägg om detta? Fördelar, nackdelar. Jag kommer ju få lägga några slantar mellan. Värt det?
Nackdelar är väl - lite dyrare i delar till Imprezan och kopplingen (?) ska vara svagare Fördelar - Utseendet, kraften
Ja, tycker ju också att den är riktigt vass till utseendet Nu är alltså detta bara Impreza Wrx, inte Sti. har 225hk original. Borde man ju iofs klara sig på tycker man Annars går det ju att göra något åt detta
För att inte vara som alla andra, så säger jag att jag hade lätt hållt i min Civic om jag var du. Du har snyggaste modellen i Civic-serien och Type-R:en i denna är en av mina favoritbilar.
Riktigt roliga bilar som jag lätt hade kunnat köpa som arbetsbil. Men det är bara min åsikt.
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
För att inte vara som alla andra, så säger jag att jag hade lätt hållt i min Civic om jag var du. Du har snyggaste modellen i Civic-serien och Type-R:en i denna är en av mina favoritbilar.
Riktigt roliga bilar som jag lätt hade kunnat köpa som arbetsbil. Men det är bara min åsikt.
Är verkligen som du säger! Bytet sker ju verkligen inte för att jag på något sett tröttnat eller tycker att min bil e tråkig. Nog snarare för att det är roligt att byta
Menar att man ställer väl av dom " Fina " bilarna om man säger så?
Inte för att Honda Civic är ful ( Då han har den snyggaste av dom Honda bilarna som har tillverkats. ) , men den är ju mer vanligt på gatan året runt än vad Imprezan är?
Menar att man ställer väl av dom " Fina " bilarna om man säger så?
Inte för att Honda Civic är ful ( Då han har den snyggaste av dom Honda bilarna som har tillverkats. ) , men den är ju mer vanligt på gatan året runt än vad Imprezan är?
Nja, känns la som att det rullar mkt Impreza vintertid Snarare färre Ctr.
subaru är fina bilar men en impreza är tråkig och uråldrig i mina ögon.
Civicen är ju skitkul att busa runt med och snygg.
Subarun är iof mycket roligare å vinter än civicen.
Om du är riktigt sugen på att byta bil så kanske du vill ha en sprillans ny civic type-R Race, om så är fallet så är jag rätt person att kontakta D
Håller verkligen med om att Ctr:en är en rolig busbil Köpte faktiskt EP3 för att jag tycker att den är fränare, så någon ny Type-R är nog inte aktuellt. Isf behåller jag den jag har nu, ev. S 2000
Köper du en WRX så kommer du att byta ner dig, tyvärr ingenting att diskutera. Jag kan nog lova att om WRXen inte är trimmad så är Civicen snabbare rakt fram dessutom.