hejsan . jag undrar vad ni tycker att jag ska ha för bakljus till min bil . ? ska de vara mörka eller ljusa ? toning och fälgar är ju trots allt mörka ? länka gärna till nån bild. peace
Håller med Wee ; Dom översta på bilden var riktigt fina, och eftersom din toning och fälgarna är mörka så kommer bakljusen passa in där! Bryter finfint mot lacken på din bil också.
Håller med Wee ; Dom översta på bilden var riktigt fina, och eftersom din toning och fälgarna är mörka så kommer bakljusen passa in där! Bryter finfint mot lacken på din bil också.
Håller med, tror att de baklamporna kommer passa riktigt bra!