5733
Sök

Montera på vindavvisare

Specialmontör
91 Inlägg
3 april 2009
Trådstartare
tips om vilket lin jag ska ha till vindavvisarna? har själv tänkt på sikaflex eller epoxy.. kom görna med tips

så ja

Fetast i stan !!
991 Inlägg
3 april 2009
Dubbelhäftande tejp av märket 3M har jag fått en massa tips om .  Så det ska jag montera mina med smile

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice

Motorburen Ungdom
499 Inlägg
4 april 2009
Jag monterade på min bil nyss. Åk till volvo så tar du tejpen som dom har i sin Kemi katalog som är ifrån 3M, den är typ 1,2 cm bred och lite små mjuk. I katalogen står det för permanten montering så leta efter det. Jag praktiserar på Rejmes så jag fick veta att det var den tejpen volvo använda för att montera vindavvisare när man valde det som tillbehör till bilen.

Jag gasade upp den till 100 och slog i 2:an ..
Kolla in mitt projekt på mitt Galleri!
www.garaget.org/Triton

Egen företagare
864 Inlägg
4 april 2009
dubbelhäftande tejp från biltema är skitbra.

Riktiga män luktar DIESEL
Patrik´s Maskintjänst
www.skogsforum.se

Fetast i stan !!
991 Inlägg
4 april 2009
TritoN skrev:
Jag monterade på min bil nyss. Åk till volvo så tar du tejpen som dom har i sin Kemi katalog som är ifrån 3M, den är typ 1,2 cm bred och lite små mjuk. I katalogen står det för permanten montering så leta efter det. Jag praktiserar på Rejmes så jag fick veta att det var den tejpen volvo använda för att montera vindavvisare när man valde det som tillbehör till bilen.

Så volvo har alltså sån tejp man kan köpa ??  Är dom i färdiga längder då elr får man klippa till själv ??

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice

Motorburen Ungdom
499 Inlägg
4 april 2009
Aa dom har sån tejp, jag köpte det där. Nja man får en rulle, kostar typ 100 spänn för några meter har jag för mig om, Jag fick ju personal rabatt så jag betalade mindre men tror det var runt 100 dom kostade..

Jag gasade upp den till 100 och slog i 2:an ..
Kolla in mitt projekt på mitt Galleri!
www.garaget.org/Triton

Specialmontör
91 Inlägg
5 april 2009
Trådstartare
okey kalas bra! får bli sån, tackar så mycket!

så ja

Sök