4397
Sök

Slutdämpare med dubbla slutrör

687 Inlägg
4 april 2009
Trådstartare
#1
Tjena.
Är ute efter en snygg slutdämpare med dubbla slutrör som ska låta härligt och vara av bra kvalitet.
Jag har funderat lite på denna : http://www.stylingkompaniet.com/shop/ca … d08e86a60d

Någon med erfarenheter av magnex? Några andra förslag?

Mvh
Daniel

Entreprenör
1 286 Inlägg
4 april 2009
#2
Jag rekommenderar att du slår en signal till Ferrita i Köping. Dom har mååånga fina slutdämpare, och vill du ha något "speciellt" så kan du även specialbeställa precis det du söker.
www.ferrita.se

// Niklas Johansson

687 Inlägg
4 april 2009
Trådstartare
#3
Några mer förslag? Någon som vet hur magnex är? mvh

1 585 Inlägg
4 april 2009
#4
denna använde jag på min gamla 525:a lät riktigt gött:) Billig också!

http://www.stylingbutiken.se/Shop/Appli … hp?iId=196

687 Inlägg
5 april 2009
Trådstartare
#5
Jolle87 skrev:
denna använde jag på min gamla 525:a lät riktigt gött:) Billig också!

http://www.stylingbutiken.se/Shop/Appli … hp?iId=196

Ja, den verkar ju rätt schysst. Hur var kvaliteten då?

PULVERLACKERAR
605 Inlägg
5 april 2009
#6
Danne_485 skrev:
Jolle87 skrev:
denna använde jag på min gamla 525:a lät riktigt gött:) Billig också!

http://www.stylingbutiken.se/Shop/Appli … hp?iId=196

Ja, den verkar ju rätt schysst. Hur var kvaliteten då?

ska du ha kvalite så är det rostfritt du ska ha....
Kan aldrig tänka mig att du BRA kvalite på dessa ljuddämpare...
Men dom är snygga och är billiga..
Kanske håller några år så det kan ju vara kul att köpa en ny=)...

Vill du snygga till under bilen? Lacka bakaxel eller länkarm?Prata med mig, älskar att lack


Sök