5333
Sök

Konstigt mail. Någon annan som har fått samma?

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
5 april 2009
Trådstartare
Öppnade min e-post nyss å fann ett lite konstigt mail. Undrar om de är nån annan som har fått ett likadant?

Här är vad som står i mailet. (namn och mailadress är ersatt med stjärnor)

********** från Garaget.org har skickat ett meddelande till dig. Du kan svara till ********** genom att svara på detta e-postmeddelande. Meddelandet lyder:
-----------------------------------------------------------------------
Hello

My name is ********,i am tall and sexy looking young girl, after reading your profile,i will like to have a relationship with you, can you write me at ***********@yahoo.com we can start from there, also i will send you my picture, i will be waiting because i have something VERY IMPORTANT to tell you, take care and lots of love,God bless

(***********@yahoo.com)

-----------------------------------------------------------------------
-- GARAGET.org E-posttjänst

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

Makaronborrare
993 Inlägg
5 april 2009
Vad du än gör så svara inte på sånt spam tongue
Har aldrig fått såna mail här på Garaget men däremot på andra communityn och det åker i papperskorgen direkt

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
5 april 2009
Trådstartare
Nä, har inte svarat på de. Det som var konstigt var att de inte kom i min brevlåda här på gorg utan på min hotmail..

Har skickat ett mail till chrizz och skickade med hela mailet med användarnamn och mailadress ffrån personen. Får se om han kan göra nått åt de. smile

Chevrolet Racing
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

1 703 Inlägg
5 april 2009
Naturligtvis är det ett äkta mail, allt annat vore ju befängt wink
Hon har väl förmodligen sett dig fräsa runt med 142an och blivit sugen på en riktig man.

typ..eh..va?
582 Inlägg
5 april 2009
Ja jag menar det big_smile, vem blir inte sugen på att ha en relation med dej efter att ha läst din profil lixom big_smile

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

Allmänt envis
12 512 Inlägg
5 april 2009
Skulle inte förvåna mig om adressen var "fromrussiawithlove@yahoo.com" eller nått liknande roll
Är jag rätt på det? big_smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
5 april 2009
_night_stalker_ skrev:
Nä, har inte svarat på de. Det som var konstigt var att de inte kom i min brevlåda här på gorg utan på min hotmail..

Det går att skicka mail till alla användare som kommer till deras mailadress, står på profilen "skicka e-post", då kommer det till mailen. Så den biten var det inget konstigt med iaf.

/ichi

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
5 april 2009
Trådstartare
Rquired skrev:
Skulle inte förvåna mig om adressen var "fromrussiawithlove@yahoo.com" eller nått liknande roll
Är jag rätt på det? big_smile

Hehe. nej. det är nästan samma mailadress som användarnamnet personen har här på gorg.

Chevrolet Racing

2 638 Inlägg
5 april 2009
_night_stalker_ skrev:

Har skickat ett mail till chrizz och skickade med hela mailet med användarnamn och mailadress ffrån personen. Får se om han kan göra nått åt de. smile

Jag har fått ett mail på min hotmail som liknar det där du visade i första inlägget väldigt mycket.
Kommer inte ihåg vad användaren hette men mailet var från en nyregisterad användare här på garaget iallafall.

Jag orkade inte ens läsa klart mailet utan slängde det bara. Borde kanske ha tagit tag i det som du gjorde. Har dock bara hänt en gång under tiden jag vart medlem här.

Biltokig elektriker
3 352 Inlägg
5 april 2009
Aker_s40 skrev:
_night_stalker_ skrev:

Jag har fått ett mail på min hotmail som liknar det där du visade i första inlägget väldigt mycket.
Kommer inte ihåg vad användaren hette men mailet var från en nyregisterad användare här på garaget iallafall.

Jag orkade inte ens läsa klart mailet utan slängde det bara. Borde kanske ha tagit tag i det som du gjorde. Har dock bara hänt en gång under tiden jag vart medlem här.

Samma här fick också ett sånt mail tongue Men slängde det jag med

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
5 april 2009
Trådstartare
Jo, har slängt de ja oxå men tänkte att de kunde va lika bra att ta tag i de oxå.

Chevrolet Racing

FreddeK
6 april 2009
har med fått sånt skit...det är väl en stackars tjej som vill ha alla mina pengar=)

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
6 april 2009
fick samma mail... kastade det direkt.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
9 april 2009
Trådstartare
Fick ett till sånt mail från en ny användare igår. Skickade ett PM till chrizz å fick svaret att han har stängt av användaren och ska göra något åt de så att de inte ska kunna hända igen. smile

Chevrolet Racing

Sök