Har lite problem med min bil. Motorn stannar inte även om jag stänger av den och dra ut nycklen. Dock så kan man sätta på halv ljuset så stannar bilen. Och så går den bara på 3 cylindrar 2:an 3:an 4:an. Och nu så har tutan med börjat och krångla. Och för någon dag sen så gick den helt KANON i ca:3-4 km, men då började min sterio att krångla sen började sterion att funka och då krånglade bilen igen. Har kollat så att 1:an den får gnista kollat tändstiftet och så har jag kollat komprissionen på 1:an och den var kanon. Så nu är mina ideér på vad som kan vara fel slut. Nån som har nån idé?
Nått skumt elfel har du, men vad är ju problemet..
jo det har du rätt i..har testat allt.. kan tjuvstarta bilen med en skruvmejsel :s ... har kollat kablarna från databoxen för att vara säker på att dom inte gjorde det. Kan det ligga i datorboxen?
jordfel nån stans. blir ofta konstiga fenomen då. lycka till att hitta jordfel... tips: ohma kablarna för att hitta fel!
jo men vart ska man börja? det är ju ca: 1 miljard kablar.. tack för tipset
jodu... jag sa ju lycka till har inga mer tipps än så, kanske nån fordsnubbe som har vart med om något liknande och vet vad det kan vara? bara att höra runt.
jordfel nån stans. blir ofta konstiga fenomen då. lycka till att hitta jordfel... tips: ohma kablarna för att hitta fel!
jo men vart ska man börja? det är ju ca: 1 miljard kablar.. tack för tipset
jodu... jag sa ju lycka till har inga mer tipps än så, kanske nån fordsnubbe som har vart med om något liknande och vet vad det kan vara? bara att höra runt.
hehe.. sant.. nej får nog titta runder lite.. får ju totalt spel.. den går ju som en påsenötter.. tack ändå. kommer du på nått mer får du gärna höra av dig igen. eller om du vet nån som vet. hehe...