5264
Sök

Oseriösa kommentarer!

501 Inlägg
6 april 2009
Trådstartare
Seriöst börjar bli så jävla trött på oseriösa komentarer till brudarna !

går in o kollar på en bil har aldrig sett fulare och ser att det är över 1000 komentarer ..

bilen e sne skit ful och massa rost på, seriöst killar ge er sluta smöra säg som det e istället!!

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

Allmänt envis
12 512 Inlägg
6 april 2009
Blogg?

Inte första gången detta klagats på, sök så hittar du säkert tråden.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Master of the obvious
636 Inlägg
6 april 2009
alla har inte samma smak, vissa gillar sketna 9-3or och andra inte.

själv är jag JÄvligt less på folk som gnäller hela tiden.

Bmw e30 Touring M-tech 2 / 5-bult / BBS RC

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
6 april 2009
Marqus skrev:

Jo jag håller med, antingen gnälls det på brudar.. bara för att dem finns och/eller för att dem är för lättklädda på olika evenemang, eller så lipas det för att man inte vann på utställning och måste gnällas på den som vann pga det...

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

501 Inlägg
6 april 2009
Trådstartare
AcesHigh666 skrev:
Marqus skrev:

Jo jag håller med, antingen gnälls det på brudar.. bara för att dem finns och/eller för att dem är för lättklädda på olika evenemang, eller så lipas det för att man inte vann på utställning och måste gnällas på den som vann pga det...

Det handlar inte om att gnälla men va fan kom igen en jävla rosthög med över 1000 komentarer vilken pärla o vilken fin glans o vilken fin bil bulshitttt!!!

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

1 926 Inlägg
6 april 2009
"Vad gör dig förbannad just nu?" http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125235

I övrigt måste jag hålla med TS, det är för många bilder på brudar framför en rostig 740, trots det har den bilen 4.594 i betyg och 100 kommentarer om just den "pangbruden" som igentligen ser ut som en cykelvurpa i nian..

Fire And Silk
2 254 Inlägg
6 april 2009
Men snälla länka till någon "brud" med en smutsig, sne och allmänt risig bil med 1000kommentarer då.

Vem bryr sig om man har 1000 kommentarer egentligen, jag tror inte tjejerna med så många kommentarer springer runt och små fnissar hela dagarna för att det är så förbannat roligt med kommentarer. Nu tänker jag kommentera alla dina bilder, så kan du skriva i tråden om det känns bättre.

/Markus

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

7 282 Inlägg
6 april 2009
Vad spelar det för roll egentligen?
Alla ska sitta och gnälla på allt...
Herregud, skaffa ett liv.

Det sägs ju att killar för högre betalt då kan väl brudarna få fler kommentarer på garaget iaf wink

1 948 Inlägg
6 april 2009
-Mackan- skrev:
Men snälla länka till någon "brud" med en smutsig, sne och allmänt risig bil med 1000kommentarer då.

Vem bryr sig om man har 1000 kommentarer egentligen, jag tror inte tjejerna med så många kommentarer springer runt och små fnissar hela dagarna för att det är så förbannat roligt med kommentarer. Nu tänker jag kommentera alla dina bilder, så kan du skriva i tråden om det känns bättre.

/Markus

Jo jag vill med se ett konkret exempel... vet att det finns gott om gamla "mindre fina" bilar som får mycket respons, men jag vill se ett exempel med den därra volvobruden med en jätterostig bil med 1000 kommentarer.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

www.maniacracing.se
494 Inlägg
6 april 2009
-Mackan- skrev:

/Markus

http://www.garaget.org/PussyRide

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se

Fire And Silk
2 254 Inlägg
6 april 2009
ToBe skrev:
-Mackan- skrev:

/Markus

Bara 202 kommentarer det fattas 798st....

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

373 Inlägg
6 april 2009
detta är ett forum med stor blandning på folk, räkna med olika åsikter, vissa kanske tycker det är "kul" att lägga massa röster å kommentarer på en rostig volvo så låt dom hållas? Är la bara lite roligt att en "rishög" hamnar i ramljuset å inte bara extrem åk eller?

1 948 Inlägg
6 april 2009
ToBe skrev:
-Mackan- skrev:

/Markus

Men om man söker volvo 760 turbo så ser man inte att det är en tjej som har bilen eller hur? man ser bara att det är en volvo 760 turbo som någon har döpt till "pussyride"... Trodde faktiskt att du menade folk som hade tagit bilder på sig själva vid sin bil så att man tydligt såg att en brud stog vid bilen när man bara "skummade" igenom volvobilar...

...bara se upp killar! kommentera inga bilar utan att kolla om en tjej har den först... och om en tjej har den så skriv inget... rösta inget... så kanske vi slipper sånna här trådar.

8 156 Inlägg
6 april 2009
Ibland måste man blunda och gå vidare.
Låste tråden då ett flertal av dessa trådar gått utför ganska så fort.
Dessutom så säger inte rubriken tillräckligt om vad tråden handlar om.
Det är bara att acceptera att tjejer är ovanliga här på Gorg och att dom därför får
10 ggr mer uppmärksamhet. Regga dig som en kille på en häst-community och du får säkert en väldans massa tjejer som raggar på dig. Kanske orättvist, men det ligger i människans natur.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Sök