4253
Sök

1:a April

ingen aning
687 Inlägg
1 april 2006
Trådstartare
vad är det bästa 1:a april skämtet???

även zebran har sina fläckar

too fast to live, too young to die
357 Inlägg
1 april 2006
var en gång en som berätta, att en gång i en finsk tidning fanns det en artikel, om att det var nåt fel på korkarna på alla flaskor innehållande alkohol, i en viss butik. detta gjorde att innehållet i flaskorna blev förstört ganska fort, så därför skulle man få köpa dessa flaskor för halva priset ifall man hade med egna korkar till flaskorna. när berättaren (som redan fattat att det var ett skämt) sedan efter skolan gick ner till butiken en sväng var de en helsike till kö med gamla gubbar som hade händerna fulla av gamla korkar.... tongue

911 Inlägg
1 april 2006
hahaha

pic up the phone, wazzzaaa

Saab raggare : )
887 Inlägg
1 april 2006
gubbe berätta igår på macken där jag jobba att när de va ovanligt me färgtv, så sa dom att enklaste sättet att få färgtv va att dra en nylonstrumpa över tv´n big_smile
Va tydligen många som testa de ;D

Turbo.. Because Im worth it :)

9 108 Inlägg
1 april 2006
Jag hörde att alla gamla Oplar har en tidsinställd spärr i karossen så just idag ska ett aktivt rostskydd som tar bort all rost och hindrar rosten att börja ta sig över huvud taget! Hoppas det stämmer wink

21 761 Inlägg
1 april 2006
zwich skrev:
gubbe berätta igår på macken där jag jobba att när de va ovanligt me färgtv, så sa dom att enklaste sättet att få färgtv va att dra en nylonstrumpa över tv´n big_smile

Jag har hört det från mina föräldrar, det var som sagt många som testade det. Jag tror att orsaken till att så många trodde på det var att den som berättade skämtet var en känd "radioguru" och tekniker som hette(lite osäker) Kjell Stensson..

Saab raggare : )
887 Inlägg
1 april 2006
Drönirettab skrev:
zwich skrev:

Jag har hört det från mina föräldrar, det var som sagt många som testade det. Jag tror att orsaken till att så många trodde på det var att den som berättade skämtet var en känd "radioguru" och tekniker som hette(lite osäker) Kjell Stensson..

jes så visa dom tydligen de på tv.. "KOOLLA .. de blev färg tv" .. så satt dom där me sina svart/vita... " OH MY LORD:. de funka ! " ;P

Turbo.. Because Im worth it :)

Ingen himmel är så blå som min
2 986 Inlägg
1 april 2006
De va Aktuellt, på den tiden det bara fanns en (eller möjligen 2) tv-kanal(er)

1962. Aktuellt berättar hur lätt man fixar färg-tv med endast en fasttejpad nylonstrumpa på rutan.
(Källa: Aftonbladet.se)

/Mattias

Evolution Garage
1 299 Inlägg
2 april 2006
Skämt e ju inte riktigt min grej... är ganska tråkig av mig egentligen.....
tja... de va bara det....

Sky´s the limit...

Sök