2289
Sök

Inför STREET CARS FEST - Malmö 3 maj (SCF TOUR´09)

394 Inlägg
8 april 2009
Trådstartare
Söndag den 3 maj är det dags för det fjärde stoppet på årets Street Cars Fest turné. Vill du vara med och visa upp din bil? Vill du uppleva en trevlig dag tillsammans med kul människor och balla bilar? Eller balla människor och kul bilar?
VÄLKOMMEN TILL MALMÖ PÅ SÖNDAG!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/12324/615022_1kmh0f.jpg

Plats: Jägersro, Malmö (vid Mekonomen f.d. Micro Bildelar)
Tid: Söndag 3 maj klockan 11-16
Entré: Fri entré
Hittahit:Karta. Åk här.

VILL DU STÄLLA UT DIN BIL?

Anmälan görs på hemsidan. Men du kan också "droppa-in" på lördag morgon, och anmäla dig direkt på plats. Inskrivning och tvätt från klockan 9. Tvättstation finns i anslutning till träffområdet.

Priser delas ut till: Best Interior, Best I.C.E, Best Paint, Best Engine, Best Performance Car, Best Old-School (pre´85), Best Female Ride, Best American, Best European och Best Asian. Dessutom: Special Award, Peoples Choice och Best In Show

De hetaste bilarna kommer att erbjudas plats till höstens SCF-final på Gustavsbergsmässan i Stockholm
(26-27 september). All info hittar du på hemsidan. Vi räknar med en fullproppad utställning.
Chansa inte - se till att din bil får en garanterad plats och anmäl dig REDAN IDAG!

VÄLKOMMEN!

Med vänlig hälsning
/SCF CREW
Senast redigerat av Jensi (8 april 2009)

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
8 april 2009
ROOKIE QUESTION - Kostar det att ställa ut?

1 513 Inlägg
8 april 2009
även med häkig lack eller någon frivillig som tycker om att polera å e arbetslös:)

4 418 Inlägg
12 april 2009
haagi skrev:
det är free!!

Få se hur Subban ser ut... Om den är fixad och jag pank så kanske jag ställer ut haha... Annars kommer vi o fotar bilarna smile

11 Inlägg
12 april 2009
Kommer ju lätt komma dit, men ställa ut min skrothög kommer inte på tal

Hela livet handlar om prioriteringar, vad prioriterar du?

394 Inlägg
15 april 2009
Trådstartare
Tackar för den självselektering som sker. Och som sagt, det viktigaste är att alla är välkomna och att vi får till en lika skön stämning som ifjol. Även Stockholmare kan gilla Skåne...

Anmälan till bilutställningen kan göras här:
http://streetcarsfest.com/index.php?opt … ;Itemid=63

Hälsningar /Jensi

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan

4 418 Inlägg
15 april 2009
Jensi skrev:
Tackar för den självselektering som sker.

Bättre är väl att ha så många anmälningar så att ni får välja än att det är några halvdana bilar som kommer för att ingen vill ställa ut sin bil wink

Hoppas att det blir fler bilar än förra året iaf! smile

394 Inlägg
16 april 2009
Trådstartare
Folk är i olika stadier i sitt bilbyggande/modifierande, och kommer av olika anledningar. En del har precis börjat och söker idéer, inspiration och tips. Medans andra har byggt mycket och vill att så många som möjligt ska få uppleva det senaste bygget. Vi vill att dessa utställningstillfällen ska vara en mötesplats för alla, oavsett hur duktig man har hunnit bli, och selekterar ogärna. Vi försöker och vill helst inte neka någon att komma. Då tycker vi att det är bättre att bilägaren gör det själv. Men alla är välkomna - i mån av plats!

367 Inlägg
19 april 2009
såå har sökt iaf smile detta året lovar jag att dyka upp iaf å hoppas på att få se Louise lite emd smile

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

1 464 Inlägg
21 april 2009
Jensi skrev:
Tackar för den självselektering som sker. Och som sagt, det viktigaste är att alla är välkomna och att vi får till en lika skön stämning som ifjol. Även Stockholmare kan gilla Skåne...

Är det något jag lärt mig den korta tid jag varit intresserad av åken så är det att även om man är otroligt stolt över sitt eget projekt, så gäller det att ha självdistans. Vill nästan lägga till ett 'tyvärr' men... lol

Som du sa, att få idéer och prata med folk som lyckats med de mest vansinniga saker är nog så mycket värt. Trevligt initiativ och får lyckönska! Åskådare lär man ju iallafall bli. wink

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)

394 Inlägg
22 april 2009
Trådstartare
Men man kan också komma dit med sin bil som man är så stolt över - men a v s t å från tävlingsmomentet d.v.s a v s t å från domarbedömningen. På så sätt kommer man ju med i gemenskapen ändå. För vad vi talar om är en massa människor på samma plats med ett gemensamt intresse. Och vi på SCF vill att våra evenemang ska både inspirera och förena människorna i hobbyn.

/J

629 Inlägg
22 april 2009
Ja man kanske tittar förbi smile

480 Inlägg
22 april 2009
ett till kanske ifrån mig smile

33 Inlägg
22 april 2009
Hur ser touren ut? Vilka orter hålls det i?

394 Inlägg
23 april 2009
Trådstartare
Soulless skrev:
Hur ser touren ut? Vilka orter hålls det i?

SCF TOUR ´09: http://www.garaget.org/Jensi

155 Inlägg
23 april 2009
eksten skrev:

Vi skulle kanske dra dit tillsammans smile

Smaka fäste !!!

8 Inlägg
23 april 2009
En varning till alla er som har sänkta bilar. 3st stora farthinder runt byggnaden, 2 utanför fd Micro nu Mekonomen och en på baksida.

Jag titta förbi och tar lite bilder

glad
67 Inlägg
23 april 2009
lätt man kommer förbi och tar lite bilder!!!

//Danne

480 Inlägg
23 april 2009
BlackEagle skrev:
eksten skrev:

Vi skulle kanske dra dit tillsammans smile

det är inte omöjligt smile

Sök