6285
Sök

Krom lister - Volvo S60

1 Inlägg
8 april 2009
Trådstartare
Tjena!

Jag är en stolt ägare av min Volvo S60 -06  som jag skulle vilja styla lite på exteriören.
har sett vissa bilar som glider runt med kromade lister runt dörrarna tänkte är detta möjligt att fixa till på min bil med? att det är möjligt vet jag mene jag tänkte mig att inte behöva lägga ner hur många slantar som helst. big_smile

Någon som har tips?
Funderingar?
Idéer?
eller vad som helst så bara skriv i tråden.. smile

P.S sökte innan jag la upp tråden mene vad jag kunde hitta så fanns inget om detta ämnet..  wink

annars tipsa gärna om en tråd ifall det finns.

2 982 Inlägg
8 april 2009
*kromlisten på bakluckan
*kromhandtag x4
*06 fronten med kromlisten på
*06 baken med kromlisten
*kromsidospeglar
*toning
*fälgar á 18" (minst)

ta denna lista och ring till volvo så får du höra priserna eller så kollar du på jb bildemo och kollar om någon stackare fått sin s60 skrotad.
många som hittar sina dela där till ett hyggligare pris än volvo

2 638 Inlägg
8 april 2009
Lovesbella skrev:
Tjena!

Jag är en stolt ägare av min Volvo S60 -06  som jag skulle vilja styla lite på exteriören.
har sett vissa bilar som glider runt med kromade lister runt dörrarna tänkte är detta möjligt att fixa till på min bil med? att det är möjligt vet jag mene jag tänkte mig att inte behöva lägga ner hur många slantar som helst. big_smile

Någon som har tips?
Funderingar?
Idéer?
eller vad som helst så bara skriv i tråden.. smile

P.S sökte innan jag la upp tråden mene vad jag kunde hitta så fanns inget om detta ämnet..  wink

annars tipsa gärna om en tråd ifall det finns.

Om man vill ha det billigt så kan man ju lackera dessa lister i silveraktig färg. Annars är nog det bästa att höra med volvo hur mycket sådana lister kostar.

Annars så gav Residence bra tips, dock behöver du ju bara byta ut listerna då du redan har facelift frontkjol och bakkjol i och med att det är en 06:a
Senast redigerat av Aker_s40 (8 april 2009)

Sök