4753
Sök

Hur ska mina fälgar lackas?

Egen företagare
864 Inlägg
8 april 2009
Trådstartare
#1
Har lite beslutångest hur min fälgar ska lackas.
Tänkte ni här på garaget har många bra ideér.
Hur tycker ni??
Ej svart eller vitt, tror inte det passar till min bil..

http://www.garaget.org/?car=55829&image=1309752

Riktiga män luktar DIESEL
Patrik´s Maskintjänst
www.skogsforum.se

V8 de bästa som finns!
1 095 Inlägg
8 april 2009
#2
Kanten kan du ha färgen från R-fälgarna eller liknande, sen kan man ju köra ekrarna och den del av ekrarna som går ned på kanten blästrad sen polerad och klarlackad.

Pontiac Lemans 67a cab "Projekt LTO" + Bmw 540iM 6vxl 1 av 226 :) Har även en japansk pendlarbil

Egen företagare
864 Inlägg
8 april 2009
Trådstartare
#3
ja det skulle ju kanske funka.
finns det nån här som kanske kan photoshopa nångra bra ideér??

Riktiga män luktar DIESEL
Patrik´s Maskintjänst
www.skogsforum.se

2 638 Inlägg
8 april 2009
#4
Eller svart kant och ekrarna lackerade i bilens färg? Skulle nog bli lite annorlunda men riktigt snyggt smile


Egen företagare
864 Inlägg
8 april 2009
Trådstartare
#5
hade funderingar på att ta i bilens färg, men ett problem med det, han som lackade bilen, hela hans verkstad brann ner för ett tag sen, med min färgkoder och så.

Riktiga män luktar DIESEL
Patrik´s Maskintjänst
www.skogsforum.se

Faderator
637 Inlägg
8 april 2009
#6
https://www1.garaget.org/gallery/archive/47109/615157_swqxtr.jpg


Var det såhär du mena? Inte, isåfall hur skulle dem va? :-)

Shaked but not störd.

Egen företagare
864 Inlägg
8 april 2009
Trådstartare
#7
Det där blev jävligt snyggt, tror fan det får bli så.
Fast mer förslag är alltid välkommet.

Riktiga män luktar DIESEL
Patrik´s Maskintjänst
www.skogsforum.se

Faderator
637 Inlägg
8 april 2009
#8
snurbo_diesel skrev:
Det där blev jävligt snyggt, tror fan det får bli så.
Fast mer förslag är alltid välkommet.

Vill du se dem på bilen?! kan fixa fälgarna på bilen istället;)

Shaked but not störd.

Egen företagare
864 Inlägg
8 april 2009
Trådstartare
#9
ja visst gör det du, vore tacksamt smile

Riktiga män luktar DIESEL
Patrik´s Maskintjänst
www.skogsforum.se

Faderator
637 Inlägg
8 april 2009
#10
https://www1.garaget.org/gallery/archive/47109/615174_3jqqoc.jpg

Sådär da wink

Shaked but not störd.

F-14 Tomcat Fighterpilot
888 Inlägg
8 april 2009
#11
Om jag såg en sån där Volvo glida förbi så hade jag garanterat vänt mig om igen..

Grymt PShopat!

"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

Egen företagare
864 Inlägg
8 april 2009
Trådstartare
#12
tackar, fan så får det bli, skitsnyggt smile blir jäkligt imponerad på alla er som kan detta med PShop, en annan som knappt kan med datorer.

Riktiga män luktar DIESEL
Patrik´s Maskintjänst
www.skogsforum.se

Faderator
637 Inlägg
8 april 2009
#13
snurbo_diesel skrev:
tackar, fan så får det bli, skitsnyggt smile blir jäkligt imponerad på alla er som kan detta med PShop, en annan som knappt kan med datorer.

big_smile

Shaked but not störd.

V8 de bästa som finns!
1 095 Inlägg
8 april 2009
#14
De är ju bra att nån lyssnar på ens ideér wink jag brukar ha rätt hahahaha

Pontiac Lemans 67a cab "Projekt LTO" + Bmw 540iM 6vxl 1 av 226 :) Har även en japansk pendlarbil

396 Inlägg
8 april 2009
#15
tycker du kör helt silver wink slipa av skruvarna/bultarna istället

Egen företagare
864 Inlägg
9 april 2009
Trådstartare
#16
visste det skulle gå det också, men kul att testa nått nytt smile

Riktiga män luktar DIESEL
Patrik´s Maskintjänst
www.skogsforum.se


Sök