....

haagi
9 april 2009 · 905 Inlägg

Vällkomen till XSC motor klubb!!!!!! alla nya medlemar smile

haagi
9 april 2009 · 905 Inlägg

ska släppa ut lite skvaller!!! Har fixat en webmaster som ska göra en hemsida till oss!!

R1kard V-Power
9 april 2009 · 1 186 Inlägg

haagi skrev:
ska släppa ut lite skvaller!!! Har fixat en webmaster som ska göra en hemsida till oss!!

Fan va gutt smile

/ ///______]
.) . /(_)
/__/
haagi
9 april 2009 · 905 Inlägg

R1kard skrev:

haagi skrev:
ska släppa ut lite skvaller!!! Har fixat en webmaster som ska göra en hemsida till oss!!

Fan va gutt smile

garaget.org är en jätte bra hemsida=) men det tar för jävla lång tid att skicka pm till 42 blivande medlemar smile i framtiden slänger vi upp all info på hemsidan!! som bara medlemarna har möjlighet att läsa ingen annan!!! helt enkelt en V.I.P hemsida till max smile

Niick Avstängd
9 april 2009 · 233 Inlägg

haagi skrev:

R1kard skrev:

haagi skrev:
ska släppa ut lite skvaller!!! Har fixat en webmaster som ska göra en hemsida till oss!!

Fan va gutt smile

garaget.org är en jätte bra hemsida=) men det tar för jävla lång tid att skicka pm till 42 blivande medlemar smile i framtiden slänger vi upp all info på hemsidan!! som bara medlemarna har möjlighet att läsa ingen annan!!! helt enkelt en V.I.P hemsida till max smile

stenbra, annars hade jag kunnat bygga en hemsida, det är rätt kul faktiskt:P o andra sidan hade jag inte haft så mycket tid över till att göra de, men jaja. Lycka till med hemsidan.

Blå saab 9-3 turba
haagi
9 april 2009 · 905 Inlägg

Niick skrev:

haagi skrev:

R1kard skrev:

Fan va gutt smile

garaget.org är en jätte bra hemsida=) men det tar för jävla lång tid att skicka pm till 42 blivande medlemar smile i framtiden slänger vi upp all info på hemsidan!! som bara medlemarna har möjlighet att läsa ingen annan!!! helt enkelt en V.I.P hemsida till max smile

stenbra, annars hade jag kunnat bygga en hemsida, det är rätt kul faktiskt:P o andra sidan hade jag inte haft så mycket tid över till att göra de, men jaja. Lycka till med hemsidan.

du får gärna slänga lite komentarer på hemsidan sen. . . man behöver alltid utveckla sig och bli bättre!!!

Niick Avstängd
9 april 2009 · 233 Inlägg

haagi skrev:

Niick skrev:

haagi skrev:

garaget.org är en jätte bra hemsida=) men det tar för jävla lång tid att skicka pm till 42 blivande medlemar smile i framtiden slänger vi upp all info på hemsidan!! som bara medlemarna har möjlighet att läsa ingen annan!!! helt enkelt en V.I.P hemsida till max smile

stenbra, annars hade jag kunnat bygga en hemsida, det är rätt kul faktiskt:P o andra sidan hade jag inte haft så mycket tid över till att göra de, men jaja. Lycka till med hemsidan.

du får gärna slänga lite komentarer på hemsidan sen. . . man behöver alltid utveckla sig och bli bättre!!!

kan ja väl, men jag inte inte gjort hemsidor på 3-4 år så jag har i princip glömt nästan allt vad som heter hemsida hehe men går alltid och tänka efter lite så man kommer ihåg.

Blå saab 9-3 turba
JOCKE_ST
9 april 2009 · 212 Inlägg

klart man vill vara med om man får såklart...

NO PAIN NO GAIN!
Kan man gasa för mycket?
More_HP_Please
9 april 2009 · 62 Inlägg

LISTA
1:haagi (G)
2:kiki (G)
3:nitro (G)
4:fetazde (G)
5:gtmannen (G)
6. PointMan (G)
7.Fidd3 (G)
8. rc_mysan (G)
9: PerraN1 (G)
10. Emijl! (G)
11. WiiWer (G)
12. Bolek (G)
13. Medde (G)
14. ewrs (G)
15. EPHAS (G)
16:Biggi (G)
17. Oka-visely (G)
18.Pauno (G)
19.BlackEagle (G)
20. Jill och P-Hellberg (G)
21. ThePonta (G)
22.Athletic (G)
23.Niick (G)
24.MRapollo (G)
25.supersupra87 (G)
26. Tahii (G)
27. Ajungbeck (G)
28. Sandraah (G)
29:Eddiie (G)
30. Go_sideways ?
31. Evets ?
32. Bullet (G)
33. eksten (G)
34. DeFlo(G)
35 eX3Me (G)
36.janni_ruda (G)
37:Niibor (G)
38. Pal (G)
39.Rydell (G)
40.R1kard (G)
41._MoGGe_ (G)
42:Jespersen (G)
43.Speddy_Gonzales ?
44.JOCKE_ST ?
45.More_Hp_Please ?     

Äntligen, här har man letat förgäves efter något som detta. Bra initativ Haagi.

Senast redigerat av More_HP_Please (9 april 2009)

BMW 320i Cab "E30" (1989)
BMW 520D (2009)
Ford Focus St170 "Redwood Reaper" (2002)
haagi
9 april 2009 · 905 Inlägg

hmmmm ni tre sista är svåra. . . jag återkommer imorgon!! ha en trevlig dag så länge. . .

supersupra87 "Just a little 4 cylinder"
9 april 2009 · 581 Inlägg

Speddy_Gonzales =OK! smile

"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."
Ajungbeck
9 april 2009 · 21 Inlägg

Jävligt bra initiativ!!smilesmile  Är helt klart på! Men undrar självklart, precis som andra? Vad kostar ett medlemskap?
Skönt med folk som tar tag i saker för att saker ska bli bättre, mer sånt!! smile

Volkswagen Golf III "Tyskstuk" (1993)
Ajungbeck
9 april 2009 · 21 Inlägg

Sorry, läste inte ordentligt tongue
Hoppas man kan komma på lördagen och skriva in sig smile

Volkswagen Golf III "Tyskstuk" (1993)
daajvid Elektriker
9 april 2009 · 1 138 Inlägg

haagi låter som en kanon ide allt detta.. är gärna på om det är ok för dig/er

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]
BMW 330I "Cab" (2001)
nissan-max Bilmekare
9 april 2009 · 18 Inlägg

jag är lätt med om jag fårbig_smile

Nissan 200sx s13 "200sx s13" (1989)
JimRS Lastbilschaufför
9 april 2009 · 80 Inlägg

Detta e mycke bra haagi. Jag är gärna med.
En klubb gör ju allt seriösare med. Toppen.

/Jim

Speddy_Gonzales
9 april 2009 · 437 Inlägg

supersupra87 skrev:
Speddy_Gonzales =OK! smile

Tjena tack så mkt

Theres only one way and thats my way,dont like it then take the highway. Just Kidding
Ford Mondeo ST220 "SPEEDY 3" (2004)
Nissan Note (2008)
Speddy_Gonzales
9 april 2009 · 437 Inlägg

haagi skrev:
hmmmm ni tre sista är svåra. . . jag återkommer imorgon!! ha en trevlig dag så länge. . .

Vaddå ni 3 sista är svåra, vet du vad tad ta bort mig från listan, sån still kan du inte köra folk som skriver upp sig här är alla bilintresserade och uppför sig bra.


jag pallar inte me sånt snack

Theres only one way and thats my way,dont like it then take the highway. Just Kidding
Nissan Note (2008)
Ford Mondeo ST220 "SPEEDY 3" (2004)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
9 april 2009 · 4 418 Inlägg

Speddy_Gonzales skrev:

haagi skrev:
hmmmm ni tre sista är svåra. . . jag återkommer imorgon!! ha en trevlig dag så länge. . .

Vaddå ni 3 sista är svåra, vet du vad tad ta bort mig från listan, sån still kan du inte köra folk som skriver upp sig här är alla bilintresserade och uppför sig bra.


jag pallar inte me sånt snack

Hur kan du veta det?

Det har ju bevisats motsatsen gång på gång på träffarna! Eller hur? Då måste man hitta sätt att bli av med dom.. Det här är ett sätt... Ett bra sätt tycker jag smile

Speddy_Gonzales
9 april 2009 · 437 Inlägg

Jill skrev:

Speddy_Gonzales skrev:

haagi skrev:
hmmmm ni tre sista är svåra. . . jag återkommer imorgon!! ha en trevlig dag så länge. . .

Vaddå ni 3 sista är svåra, vet du vad tad ta bort mig från listan, sån still kan du inte köra folk som skriver upp sig här är alla bilintresserade och uppför sig bra.


jag pallar inte me sånt snack

Hur kan du veta det?

Det har ju bevisats motsatsen gång på gång på träffarna! Eller hur? Då måste man hitta sätt att bli av med dom.. Det här är ett sätt... Ett bra sätt tycker jag smile

dom flesta här har fina bilar som är klart rädda om dom. men visst kanske inte alla. men kan han skriva så om någons bil (hmmmm ni tre sista är svåra) det tog jag riktigt illa upp på. alla som skriver upp sig här på hans träd vill klart inte bli offer för nån inbrott eller skit.

Theres only one way and thats my way,dont like it then take the highway. Just Kidding
Nissan Note (2008)
Ford Mondeo ST220 "SPEEDY 3" (2004)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang