Japmeet 2009 ställs in – tillbaka 2010

Frippe08 Galen
9 april 2009 · 849 Inlägg

suck fan vad tråkigt såg verkligen fram emot det sad

Min bmw 325 touring som ska sugtrimmas! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=191202
BMW 328IM individual "kurwa" (1996)
TyrolerHatt Skogsmålare
9 april 2009 · 630 Inlägg

Riktigt tråkigt att det behövt ställas in. En arrangemang som alltid varit kanon. Tycker även synd om de som anordnar det, vet att det ligger mycket jobb bakom det hela.

Men härligt att det tas nya tag inför 2010.
och alla med "japanare" ett helt år extra att trimma smile  och er andra ett år till att byta upp sig till något japanskt så ni åxå kan få vara med och leka

Haniball_s
9 april 2009 · 455 Inlägg

faaan!! jag som hadde planerat det i år! jaja det blir inte alltid som man vill........ jävligt synd tycker jag!

>syns man inte finns man inte<
vettvilling STI TypeR Driver
10 april 2009 · 191 Inlägg

Tråkigt.
Hade ju vart en höjdare.
Nåja Då kan man sälja med gott samvete då kanske:P

Varför ha pengarna på banken där man inte ser dom?
Bjoppa
11 april 2009 · 23 Inlägg

Ja inte är det kul eller, kan lika gärna skita i semestern i år då ...... finns inget att se fram emot sad

Its better to burn out than to fade away
Mercedes 190e 2.3 "Huvudbryt" (1989)
Germax
11 april 2009 · 12 086 Inlägg

Träligt, men jag fattar inte riktigt varför ni är så glada och peppade för nästa år? Vem säger att sponsorerna ställer upp då?

Stefan Varberg Supraman
11 april 2009 · 2 300 Inlägg

Ni får komma till varberg istället, håll ögonen öppna efter info wink

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.
Sussolita The Sassy Bitch
13 april 2009 · 198 Inlägg

Hmm, kan nog säga att det var dåligt med besökare redan 2008 så jag har svårt för att tro att om det nu blir nått 2010 att det blir fler besökare. Många som blir besvikna över detta! Vilket tyvärr nog gör att dem kommer tappa ännu mer besökare.

Tycker detta är sjukt tråkigt! Japmeet är ett av det "stora" vi hade planerat för sommaren och nu blev det juh åt fanders med det sad

Sussolita-Sassy Bitch ;)
Honda Crx (1990)
Hee-Maan
13 april 2009 · 3 113 Inlägg

hörde det på Elmia.. usch vad trist.

men vad sägs om fixa någo större japsar-träff av något slag någonstanns? man kan ju inte mista något hederligt som Japmeet!!

Semper Fi
Ljungstrom
13 april 2009 · 90 Inlägg

sadsadsadsad deprimerad

nissan silvia Projekt-tråd
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang