2605
Sök

Styling bakljus till saab?

50 Inlägg
13 april 2009
Trådstartare
Någon som vet varför det inte finns styling bakljus till saab överhuvudtaget? Alltså det finns ju till var o varannan bil nästan, förutom till saab!? Nu kanske man ska ställa denna fråga till producenter av denna varan men iaf.

Turbofrälst!

141 Inlägg
14 april 2009
Dessvärre finns det inga styling bakljus till Saab, oavsett modell, tyvärr.

Frågan har varit uppe förr och svaret som då kommit från tillverkare är att det behövs så stora serier för att få det lönsamt och vi Saab-ägare är tydligen för få att kunna bli lönsama för dom.

Happines is a choise!

Avstängd
914 Inlägg
14 april 2009
För att man inte behöver styla saabarna lika mkt som andra bilar, dom e snygga från början smile

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
14 april 2009
Saab900Racing skrev:
För att man inte behöver styla saabarna lika mkt som andra bilar, dom e snygga från början smile

Bästa svaret hittils även om det inte är lika sant tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

141 Inlägg
14 april 2009
Saab900Racing skrev:

Hehe, det ligger en hel del i det. Synd bara att Saab själva inte släppt ut något dom haft på konceptbilarna dom haft. Dom hade bland andra en 9-5 med vita bakljus som såg riktigt bra men icke att dom släppte dom till produktion...

Happines is a choise!

OEM <3
6 957 Inlägg
14 april 2009
Den enda "stylingen" jag vet man gör på en saab ang. baklampor så är det ju dom svart/vita från SS 08-
som man sätter på SS 03-07

OEM <3

when ever - were ever
513 Inlägg
14 april 2009
Speedparts har amerikavarianten av bakljus till 9-3 SC.

Mig veteligen det enda som finns... sad

Sök