Ja nu e de bara 5 dagar kvar o sen e de fullt ös som gäller. För er som vill köra så kan jag rekomendera anmälan över internet. Då får vi mindre abinistration. Annars går de bra o anmäla sig på lördagen också. Resten av er som vill kolla så e ni varmt välkommna. Mvh Marcus MK402
Jajamen så klart du e välkommen med en 945:a. Inga bekymmer. Så länge du inte kör saktare än jag gjorde en gång med min Skoda Pickup. Då med orginalmotor. 402m 32sek 90km. Mvh Marcus
Jajamen så klart du e välkommen med en 945:a. Inga bekymmer. Så länge du inte kör saktare än jag gjorde en gång med min Skoda Pickup. Då med orginalmotor. 402m 32sek 90km. Mvh Marcus
ja planerar också att köra med asconan bara allt funkar men du ATLAS man måste ju ta ut allt som är löst men får man ha med sig laptoppen om den är ordentligt fast spänd i passagerar sätet. bara för att kunna logga repan
Ja första besiktning kan nog göras nog redan vid halv 8 snåret. Hoppas jag på iallfall. Ja du Ascona. Vet inte riktigt så de kan jag ej svara på. men sanolikheten är att de e nog ört med dator med sig. Nu vet ja dock inte hur du hade tänkt dig totalt. Men du kan ha ett visst intresse med att logga så du tappar konsetrationen på vad som händer framfördig o med bilen. Men va vet ja. Jag e inte teknisk chef. (Bara banchef). Tekniska chefen kan svara på de vad som gäller o ser din fastsättning. Lycka till o varmt välkommna. Mvh Marcus MK402m