tja och nej, jag har ingen aning om om det finns en likadan tråd så därför gör jag en
undrar hur det är med att ha blått neon/dioder som syns hyffsat väl i fronten på bilen. blir polisen skogstokig om det lyser, och är det mildare om man har en knapp som man kan stänga av/på neonet med? är det böter eller sliter dom väck grejerna?