14 april 2009
Trådstartare
Behöver lite råd på spackel, dvs för slut finischen.
skall göra det sista på min bakspoiler, men ja funderar över vilket spackel ja ska köra.
Finspackel? slipgrund?
Skall jämna ytor mellan skarvar, samt lite små pill.
tilläggas att spoilern är omplastad och, nedslipad. krävs dock spackel av någe slag innan lackering, så jag behöver råd.
Det skall tåla regn, kyla, osv. Men även lackering, så det inte börjar stå sig elr va det kallas när lackerings färgen kommer på.
Nån som använt biltemas finspackel? är det värt?
googlar en massa på detta och läser trådar här och på zatzy. men hittar inte någe vettigt så man får väl fråga om nån här är snäll nog att orka svara på detta.
mvh/patrik