Jag har durodäck på min saab...
Kommer aldrig någonsin i helvete att sätta på en uppsättning såna på någon vettig bil jag någonsin äger.
Helt bedrövliga när det är blött ute! När första snöblandade regnet kom, ja det var bara att ställa bilen hemma...
Visst på någon gammal 740 som enbart ska gå i sidleds kan jag sätta dit dom på, men på en bil som ska gå dagligen och kunna anses som säker hade jag inte gjort det på.
Skaffa riktiga däck istället, dom brukar kunna hålla väldigt länge iaf om man väljer rätt.
Senast redigerat av Brains (14 april 2009)