1849
Sök

Angående: Onsdagsträffen i avesta! sässongen 2010 är nu startad.

544 Inlägg
31 maj 2009
Trådstartare
Lazurblau_Metallic skrev:
hur mycket folk brukar det vara ute i avesta en onsdagskväll då?

Allt beror ju på vädret. men det brukar kunna vara en hel del folk ute bara vädret är fint som sagt smile

Prestanda med stil

544 Inlägg
31 maj 2009
Trådstartare
Taxen_85 skrev:
nyman88 skrev:
Taxen_85 skrev:
hallå.. missade ju igår.. var ju firmafest men nu har jag kommit ett steg till på opeln:) kika gärna in å kommentera:P

Ja ett steg ut på blocket såg jag iaf wink
min e12 hamnade precis ovanför din på blocket smile hehe

ja ikväll hoppas vi på fint väder smile

haha ok:) jo jag vart ju ägare till en gammal eclipse nu istället. men ska försöka göra mig av med lite projekt nu vill ju ha lekbilen donad snart:P

hehe okej så du bytte bort den mot eclipsen?
jo jag håller på att rensa i vagnsparken jag med, men det går lite segt... sad

ingen som vill köpa en bmw 525 Touring 2001 ???

Prestanda med stil

6 Inlägg
3 juni 2009
Tja fan så kul att ni har satt igång det gamla sopen igen.. Vi var ett gäng som kom från sala ofta men sen dog det ju ut som sagt.. Men vädret är lite ostadigt men vad gör väl det.. alla som har gamla 240 gl kan ju få dom o släppa på 2an då.. Ska försöka ta med mig lite folk från stan.. SALA FOLK SAMLING 20.00 PÅ LIDL.. Jag kommer iaf med 945an Men sköt olyckligtvis 3an på den när jag satte på nya snurran.. Volvolådor e bajs. Ses ikväll

Mvh Jimmy

PULVERLACKERAR
605 Inlägg
3 juni 2009
volvo_v40t4 skrev:
Tja fan så kul att ni har satt igång det gamla sopen igen.. Vi var ett gäng som kom från sala ofta men sen dog det ju ut som sagt.. Men vädret är lite ostadigt men vad gör väl det.. alla som har gamla 240 gl kan ju få dom o släppa på 2an då.. Ska försöka ta med mig lite folk från stan.. SALA FOLK SAMLING 20.00 PÅ LIDL.. Jag kommer iaf med 945an Men sköt olyckligtvis 3an på den när jag satte på nya snurran.. Volvolådor e bajs. Ses ikväll

Mvh Jimmy

Kanske kommer:D

Vill du snygga till under bilen? Lacka bakaxel eller länkarm?Prata med mig, älskar att lack

544 Inlägg
3 juni 2009
Trådstartare
volvo_v40t4 skrev:

Mvh Jimmy

Tjenare jimmy
As kul att höra att du och ev fler salabor kommer? förbi och tittar lite på onsdagarna här framöver smile
Idag är vädret lite ostadigt som du sa, men det kan även betyda stora möjligheter för dom med mindre krut under huven som du sa tidigare cool hehe

Vi ses ikväll alla motor intresserade människor!

Prestanda med stil

6 Inlägg
3 juni 2009
Tja igen.. Om någon har en bra dump till bra pris så ta med den till träffen ikväll och kom fram till min röda 945 tic och visa den.. måste ha en annan då min inte funkar tillfredsställande.. Vi blir nog ca 4 bilar från stan.. tyvärr har jag inga däck att burna slut på.. har redan slitit ut dom jag hade..sad

RuneWebradio
3 juni 2009
Jo, det va ett tag sedan man va dit. Det va säkert för 5år sedan eller så.

Finns det någon angiven tid för träffen? Jag har iaf inte sätt någon.
För jag orkar inte vara ute se sent. Vill sova kl 22 så man orkar gå upp till jobbet kl 06 dagen efter. tongue

Någon kväll kanske man kan åka förbi med en kompis. Men sen när man har semester kan man vara där varje onsdag.wink

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
4 juni 2009
vart är alla bilar nu för tiden??? var knappt en enda kotte i dag, fast det var ju ganska kallt då tongue

ja vid en 21:00 tiden brukar det väll dra igång. ibland kommer det folk tidigare och åker tidigare och tvärt om. alla lek/busbilar kommer väll liite senare när det börjar skymma smile

Blir bättre när alla får semester och det blir lite varmare ute big_smile

PULVERLACKERAR
605 Inlägg
4 juni 2009
volvo_v40t4 skrev:
Tja igen.. Om någon har en bra dump till bra pris så ta med den till träffen ikväll och kom fram till min röda 945 tic och visa den.. måste ha en annan då min inte funkar tillfredsställande.. Vi blir nog ca 4 bilar från stan.. tyvärr har jag inga däck att burna slut på.. har redan slitit ut dom jag hade..sad

va väl tur att du börnade lite så vi fick känna lite kärlek igår....
Synd att det SÖG...

Men vi får väl pröva en annan gång...Kanske händer mer när det är varmt... lol

Vill du snygga till under bilen? Lacka bakaxel eller länkarm?Prata med mig, älskar att lack

544 Inlägg
4 juni 2009
Trådstartare
Ja det var ingen höjdare igår... MEN till stora delen så styr vädret det hela, folk vill inte stå ute och frysa heller..
får se om vi lyckas pricka in en het onsdagskväll någon gång, dom senaste gångerna har det vart halvdant tyvärr..

bättre lycka nästa vecka wink

Prestanda med stil

6 Inlägg
4 juni 2009
Okey ja vi får hoppas på det.. Jag har iaf köpt en ny m90 låda idag en 96 då e det dubbla synkringar och jag öppna upp och förstärkte den direkt och imorgon ska jag iväg och hämta ny koppling med starkare tryckplatta..smile sen e det bara bakaxel kvar innan jag ska fortsätta med motorn.. Sen köpte jag nya däck idag mitt ena tog slut av rykaren på sopis..

544 Inlägg
4 juni 2009
Trådstartare
volvo_v40t4 skrev:
Okey ja vi får hoppas på det.. Jag har iaf köpt en ny m90 låda idag en 96 då e det dubbla synkringar och jag öppna upp och förstärkte den direkt och imorgon ska jag iväg och hämta ny koppling med starkare tryckplatta..smile sen e det bara bakaxel kvar innan jag ska fortsätta med motorn.. Sen köpte jag nya däck idag mitt ena tog slut av rykaren på sopis..

fan va nice! och jag ska bara byta bil först.... sen kan vi ta ett race wink hehe

kör hårt med volvon, kul att se lite krafter på träffarna.
och det blir ännu lite mer roligare om man vet hur man använder sina krafter också big_smile

Prestanda med stil

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
4 juni 2009
nästa år ska ni fan få se på krafter tongue hehehe men sen om man kan använda dom eller inte visar sig väll haha:P

544 Inlägg
4 juni 2009
Trådstartare
Dark_Angel skrev:
nästa år ska ni fan få se på krafter tongue hehehe men sen om man kan använda dom eller inte visar sig väll haha:P

Jaså nu vart man nyfiken tongue
ligger motorbygge på önskelistan kanske?

Prestanda med stil

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
4 juni 2009
nja kanske kanske inte tongue nej det blir nog bara lite små chippning med denna, men det blir köp utav en helt ny bil smile kolla in mitt galleri ska du se. kolla den gröna s40 som vi ska köpa hehe.

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
4 juni 2009
by the way, när vi ändå har en tråd med folk här om kring!!!

Ingen som ska till norberg på fredag/lördag och partajja lite??

Är ju elvis dagarna och det kommer vara full proppat med folk smile

Kanske skulle kunna hitta någon större parkering i närheten där vi kan ställa lite kul bilar och prata.

Som en onsdags träff, fast i norberg, bara en gång och på helgen tongue sen party på helgen tongue hellst lördag då tror jag big_smile

544 Inlägg
5 juni 2009
Trådstartare
Självklart ska man till norberg smile
Jag vart fyllechaffis åt syrran och hennes polare så jag kommer åka runt på stan är det tänkt.
får se om man tittar förbi på dagen då dom skulle ha bilutställning i kärrgruvan om jag fattat rätt smile

Och självklart ska ni andra också komma tycker jag! smile
finns inget annat att välja på wink
Senast redigerat av nyman88 (5 juni 2009)

Prestanda med stil

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
5 juni 2009
haha vafan fyllechaffis. det är ju du som ska HA en fylle chaffis tongue ja det var väll nå jenkare som skulle ha någon form av uställning. och sen på kvällen blir det live band i kärrgruve parken tongue

544 Inlägg
5 juni 2009
Trådstartare
Dark_Angel skrev:
haha vafan fyllechaffis. det är ju du som ska HA en fylle chaffis tongue ja det var väll nå jenkare som skulle ha någon form av uställning. och sen på kvällen blir det live band i kärrgruve parken tongue

haha jo det blir lugnast så:) söp tillräckligt på avestafestivalen vill jag lova....

okej massa usa bilar då, men då kommer jag med 02an och ställer ut big_smile
då blir det säkerligen mkt folk i kärrgruvan om vädret håller i sig..

får hoppas min bakaxel håller denna gång!! förra gången rasade klumpen på norbergsmarknaden yikes

Prestanda med stil

Sök