Angående: Onsdagsträffen i avesta! sässongen 2010 är nu startad.

nyman88
14 april 2009 · 544 Inlägg

http://i46.tinypic.com/2r2m2ye.jpg

http://i47.tinypic.com/i56iz9.jpg

http://i46.tinypic.com/28cnko2.jpg

Nu tänkte jag försöka väcka en gammal BILTRÄFF till liv som vi hade här i avesta för ett par år sedan. Träffen visade sig ha ett STORT intresse bland bilintresserade då resultatet vart en överfull parkering med folk och bilar etc!

Så kom nu och visa upp era bilar, ALLA är välkomna och sprid detta vidare för bättre respons hos folk är ni snälla.


Hur hittar jag hit?: Du åker från avesta mot norberg på väg 68, sista korssningen innan skogen börjar svänger du höger. Parkeringen ligger så ni ser alla bilarna efter stora vägen! Välkomna skall ni vara!


Nu kör vi igång ÅRETS träff på sopen som visade sig vara väldigt lyckad förra året med mycket bilar och folk.
Och detta år satsar vi på fler besökare vilket betyder: Välkomna skall ni vara till sommarens onsdagsträffar i avesta!



http://www.facebook.com/group.php?gid=119221928087814

Gå med i våran grupp på FACEBOOK för att visa ert stöd för bilträffen samt snacka lite skitmed folket på fejjan.


Frågor och funderingar kan postas i denna tråd.
mvh//Nyman

Senast redigerat av nyman88 (9 juni 2010)

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
WeDo
15 april 2009 · 3 390 Inlägg

Gör om Rubriken så den följer anvisningarna tack.

MVH
Mod

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Piratstikin 2015 Dbakuten.
15 april 2009 · 5 092 Inlägg

kanon smile kommer på onsdag och kollar om det blir nå folk igen big_smile

NissanMotorsport
15 april 2009 ·

Fint smile min nissan blir nog inte klar, måste besikta o.s.v.. får se om ja dyker upp me 850in

Piratstikin 2015 Dbakuten.
15 april 2009 · 5 092 Inlägg

MIG1408 skrev:
Fint smile min nissan blir nog inte klar, måste besikta o.s.v.. får se om ja dyker upp me 850in

Vafan hur många bilar har du? tongue

NissanMotorsport
15 april 2009 ·

Dark_Angel skrev:

MIG1408 skrev:
Fint smile min nissan blir nog inte klar, måste besikta o.s.v.. får se om ja dyker upp me 850in

Vafan hur många bilar har du? tongue

haha tongue 740in, Nissan å 850in tongue motorn rasa ju i 740in så åkte dan efter å köpte 850in, nissan ska ja bara byta packningar på och sen besikta, så är den körbar iaf.. smile

nyman88
15 april 2009 · 544 Inlägg

WeDo skrev:
Gör om Rubriken så den följer anvisningarna tack.

MVH
Mod

Fixat

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
nyman88
15 april 2009 · 544 Inlägg

MIG1408 skrev:
Fint smile min nissan blir nog inte klar, måste besikta o.s.v.. får se om ja dyker upp me 850in

bara att komma på cykel ifall ingen kärra är rullande tongue

som sagt, sprid vidare infon om träffen tack

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
Piratstikin 2015 Dbakuten.
15 april 2009 · 5 092 Inlägg

haha kan tänka mig synen av att komma på onsdag om det står 3 bilar där =P fast man kan ju hoppas på fullproppat smile

Vad är det för tider ungefär det brukade hålla på? var som sagt några år sedan man var där.

hipnike
15 april 2009 · 8 Inlägg

Förut har de vart 21:00 men det är lite som man känner för de var bilar där innan med.
Men det har vart rätt tomt sedan betongsuggorna kommit dit till Sopis.
Men hoppas de här inlägget gör nått iaf så det kommer fler och fler. smile


https://www1.garaget.org/gallery/archive/13762/625718_m3xjmn.jpg
Sopis

Senast redigerat av hipnike (15 april 2009)

NissanMotorsport
15 april 2009 ·

hipnike skrev:
Förut har de vart 21:00 men det är lite som man känner för de var bilar där innan med.
Men det har vart rätt tomt sedan betongsuggorna kommit dit till Sopis.
Men hoppas de här inlägget gör nått iaf så det kommer fler och fler. smile

kommer ihåg en gång, kom en lite fetare bil, minns inte riktigt vad för nån, typ chevavan eller liknande smile och drog bort dom tongue hah

Orange_Dragon
15 april 2009 · 392 Inlägg

Mycket bra initiativ!!! Har saknat något sånt här i Avesta!
Kan säkert komma mycket folk, bara folk får reda på det.

Åter igen, skitbra initiativ.

Faster and faster until the thrill of speed overcomes the fear of death!!
JosefineLexell
15 april 2009 · 2 Inlägg

härligt=)

Piratstikin 2015 Dbakuten.
15 april 2009 · 5 092 Inlägg

MIG1408 skrev:

hipnike skrev:
Förut har de vart 21:00 men det är lite som man känner för de var bilar där innan med.
Men det har vart rätt tomt sedan betongsuggorna kommit dit till Sopis.
Men hoppas de här inlägget gör nått iaf så det kommer fler och fler. smile

kommer ihåg en gång, kom en lite fetare bil, minns inte riktigt vad för nån, typ chevavan eller liknande smile och drog bort dom tongue hah

Ja jag med hahaha. hoppas någon gammal 240 eller nått kan komma och putta bort dom tongue
Får se på onsdag om det e nå folk big_smile

nyman88
15 april 2009 · 544 Inlägg

Tackar för ert stöd om att försöka återuppliva en gamal träffpunkt vi har haft här i avesta för ett par år sedan. och som garanterat kommer att gillas av alla bilintresserade i avesta och i grann kommunerna runt om för den delen med!. och att folk värkligen kommer för att snacka lite skit och så då vädret bjuder på det osv.. smile


ang dom där betongsuggorna så blir det nog inga problem att flytta på dem igen wink
sedan vet jag ett gäng i avesta som kör enbart 4wd pickisar och off road bilar som kanske vill hjälpa till med lite flytthjälp?.

keep one seeding

Senast redigerat av nyman88 (15 april 2009)

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
Cellstruct
16 april 2009 ·

Klart man kommer!! Och visar upp räsern x) (240Glt) Så Nyman88 får nått och glo på hehe (Volvo hatare) ...skoja

Snibb3n
16 april 2009 · 8 Inlägg

Arrå kommer. smile

BMW 135I (2008)
matrim
16 april 2009 · 2 Inlägg

Tittar nog förbi med får inte min Skyline fören om 3 veckor från lackeran.





// Mattias

nyman88
16 april 2009 · 544 Inlägg

Cellstruct skrev:
Klart man kommer!! Och visar upp räsern x) (240Glt) Så Nyman88 får nått och glo på hehe (Volvo hatare) ...skoja

Haha låter fint det, då får jag nån att racea mot då wink

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
nyman88
16 april 2009 · 544 Inlägg

matrim skrev:
Tittar nog förbi med får inte min Skyline fören om 3 veckor från lackeran.





// Mattias

Synd det, men förhoppningsvis blir det flera onsdagar framöver här i sommar du har chansen att dyka upp i skylinen

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang