Förlåt, jag orkar inte läsa alla 14 sidor, men jag skulle vilja veta vart detta ligger, såg ett flygfoto på första sidan men de hjälpte inte så mkt.
haha jag som tog bort vägbeskrivningen i första inlägget idag. Det skall jag rätta till.
För övrigt så ligger det om du åker från avesta mot norberg (väg 68) på höger sida, det är sista korssningen till höger innan skogen kommer. (Du ser alla bilarna från vägen, det ligger även en stor lagerlokal precis intill vögen.
alltså. vilken tid börjar alla komma igentligen? är det vid 8 eller 9 eller tidigare ändå? har ioförsig kommit tidigast strax före 9 och då vart det rätt mycket bilar.
tänkte om det blir kanon väder någongång så kanske man kan komma tidigare och stanna kvar tills slutet utan att man fryser ihjäl
Hoppas som sagt på fin väder på onsdag för då kommer det nog lite folk hoppas jag & då kommer kameran med
Jag har hört att alla ifrån Fagersta som besöker Avesta på kvällstid åker på stryk Kommer ihåg ifrån skoltiden hur man fick springa för glatta livet för att inte bli ihjälslagen av de beryktade "Bygg killarna" haha!
Jag har hört att alla ifrån Fagersta som besöker Avesta på kvällstid åker på stryk Kommer ihåg ifrån skoltiden hur man fick springa för glatta livet för att inte bli ihjälslagen av de beryktade "Bygg killarna" haha!
Hahaha ja det var på den gammla goda tiden det Skämt å sido, det där har jag aldrig hört talas om tidigare faktiskt
Ni från fagersta OCH övriga kommuner är hjärtligt välkomna till avesta för våran del iaf.