Bahnhof internet

Static35
15 april 2009 · 293 Inlägg

tänkte bara skriva ner vad som händer mig just nu och hoppas det löser sig

det är så jag flytta in i en lägenhet för ca 2årsen i landskrona där det finns öppet stads nät man kan välja vilken internetleverantör man vill skit bra tycker jag.

Flytta in och beställde bahnhof internet tog 2veckor och inget hände för dom lova mig tog 1-2dagar.

Ringde fråga: varför har jag inte fått nått internet
svaret: Du är inte kund hos oss ring gärna landskrona.net och fråga vad som kan vara fel?

Ringde landskrona.net fråga: Varför har jag inte fått internet och varför är jag inte kund hos bahnhof internet
svaret: Du har inte beställt internet?

sket i det efter 1månad ca testa jag om där fanns internet i uttaget och så klart va där internet

och va nyfiken om allt va som det skulle vara för inte fått nån faktura / startavgift / email uppgifter

ringde bahnhof fråga: Är allt som det ska vara och när kan jag få välkomsbrevet? så jag kan få igång min email adress ifrån er
svaret: Du är inte kund hos oss ring gärna landskrona.net och fråga

ringde landskrona.net fråga: nått som är fel på mitt internet för bahnhof säger att jag inte är kund hos dom men ändå är där internet i mitt uttag
svaret: du är inte kund hos dom och vi ser inte att du beställt nått iheller så varför du har internet i ditt uttag vet vi ej om. Vi ska under söka det och återkomma

dom återkom aldrig
har ringt minst 1gång i månaden till bahnhof internet kundservice och fått 100 olika svar ifrån att jag inte är kund och att jag ska kontakta landskrona.net

nu föra veckan fick jag välkomstbrev och där det står ansluten 2007-07-06
2år sen???!?!?!?

igår fick jag en faktura utskriven 2009-04-03
där det står
startavgift 500:-
bredband 100/10 2007-07-06 -- 2007-10-05 525 556:-

hela 2år senare skickar dom ut förstår inte hur man kan göra det när jag ringt och frågat varje jävla månad och inget händer sen helt plötsligt är jag kund och dom vet att jag varit kund sen 2007 ? känns jävlig skill ifrån Bahnhof internet

är rätt trött på skiten nu och har skickat 2mil långt mail och ska ringa sönder dom för ska inte betala + ska säga upp allt med internet och göra och skaffa mobilt bredband

Orchid Opeth
15 april 2009 · 77 Inlägg

Å fan.

En signatur är en liten text som inkluderas i slutet på dina inlägg i forumet.
Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
15 april 2009 · 1 874 Inlägg

Haha. Till en början låter det ju faktiskt rätt bra. Har dom glömt att registrera dig, samt att du slipper betala trots att du har bredband är det ju bara bra. Men ja. Har dom själva sagt att du inte varit registrerad kund hos dom tidigare så ska du ju inte betala för något sådant heller. Det är ju bara att förklara det...

Urkas Kräsen grafiker
15 april 2009 · 1 775 Inlägg

Blogg? Och varför skulle man vilja ha mobilt bredband istället för vanligt, vettigt bredband?

Whine whine!
leksak Kanon..
15 april 2009 · 1 473 Inlägg

Varför ringer man o tjatar när man redan har internet?
Herregud..

Rquired Allmänt envis
15 april 2009 · 12 512 Inlägg

Gratis är gott, kan du bevisa att de sagt att du inte var kund hos dem under den tiden skall du inte behöva betala.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
itouch
15 april 2009 · 1 488 Inlägg

Skriv detta i din blogg istället.

Mvh
Moderator

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang