4842
Sök

WANLI 215/45R17W S1088. någon som provat dessa däck?

667 Inlägg
18 april 2009
Trådstartare
#1
letar däck till dtm fälga jag ska köpa hittade dessa på teletyre 2150kr frågan är om de är bra däck eller får man det man betallar för? någon som provat eller vet någon som har dessa däck på sin bil? det står att det ska vara 215till dessa däck men går det att slänga på 225or?
Senast redigerat av volvo_245_racing (18 april 2009)


218 Inlägg
18 april 2009
#2
intressant fråga. Hade med tänkte köpa billiga däck från teletyre. Hoppas du får svar för jag är själv nyfiken

689 Inlägg
18 april 2009
#3
Man får som sagt det man betalar för.. Dom jag provade var iaf äckligt hala och släppte lite när dom själv kände för det så ja skulle då inte köpa dom!


Besserwisser
263 Inlägg
18 april 2009
#4
Bitar av slitytan lossnade vid lite mer inspirerad körning. Dessutom var dom svåra att balansera, mycket vägljud och som sagt äckligt hala.



Sök