Tjo! Hängde lite på ebay idag och fann detta erbjudande.
Påståendet om att chippet skulle ge +20hp förstår t.o.m. en rookie som jag att det bara är snick-snack; men det hade varit intressant att veta om det överhuvudtaget gör någon skillnad. Av uppenbara skäl litar jag inte riktigt på alla "nöjda kunder" som uttalar sig om chippet på sidan, så;
Är det någon som provat detta chip eller ett liknande? Oavsett ja eller nej; tycker du/ni det skulle vara värt att testa?
(Jag intygar på heder och samvete att jag använt sökfunktionen, men jag har inte funnit någon liknande tråd, men om det mot all förmodan skulle finnas en sådan ber jag om ursäkt till alla spamrädda moderatorer!)
En del bilar har hästkrafter, andra har ponnykrafter. R.I.P Hyundai Pony, f. 1992. d. 2007
Nej nej nej. Förmodligen (utan att klicka på länken) är det ett sådant som lurar motorn att den är kall och därmed skyfflar in mer soppa. Det är inte bra.
When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
Köpte ett "chip" där till min gamla bil som skulle se till så att den drog mindre soppa. Kostade 20dollar eller ngt sånt och det tänkte jag att det kunde vara värt för att se vad det var för ngt och om det nu mot förmodan skulle fungera....
Det som dumpade ner i brevlådan var en vanlig resistor som man kan köpa lite varstans för under 10.- Och denna skulle jag då sätta i luftmassemätaren enligt det pappret jag fick med... Tänkter jag inte göra också kastade jag skiten....
Köpte ett "chip" där till min gamla bil som skulle se till så att den drog mindre soppa. Kostade 20dollar eller ngt sånt och det tänkte jag att det kunde vara värt för att se vad det var för ngt och om det nu mot förmodan skulle fungera....
Det som dumpade ner i brevlådan var en vanlig resistor som man kan köpa lite varstans för under 10.- Och denna skulle jag då sätta i luftmassemätaren enligt det pappret jag fick med... Tänkter jag inte göra också kastade jag skiten....