EFTERSNACK: SÄSONGSAVSLUT YSTAträffen 18 September KLOCKAN 19:00 !!

Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
29 april 2009 · 4 418 Inlägg

svined skrev:
hehe, nästan så man känner sig lite tvingad...

Absolut wink

Tycker vi får visa konstapeln en gång för alla vart skåpet ska stå tongue

MrJAM
29 april 2009 · 1 464 Inlägg

svined skrev:
möjligt att man kör förbi, beror lite på om bylingen står där, då kör jag hem igen....

Vi får ju se om de hinner återkomma innan det är fredag så man hinner snacka lite med dem. roll

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
29 april 2009 · 4 418 Inlägg

MrJAM skrev:

svined skrev:
möjligt att man kör förbi, beror lite på om bylingen står där, då kör jag hem igen....

Vi får ju se om de hinner återkomma innan det är fredag så man hinner snacka lite med dem. roll

Håller tummarna att det går bra! smile

MrJAM
30 april 2009 · 1 464 Inlägg

Pekka skrev:
Jag kan tyvärr inte närvara!

SKA NI TVÄTTA ERA BILAR SÅ GÖR DET INTE PÅ TVÄTTA BIL-BENGTSSON I YSTAD DÅ DERAS TVÄTT INTE FUNGERAR SOM DEN SKA OCH LÄMNAR KALKFLÄCKAR PÅ BILEN. TROTS DETTA ÄR INTE HALLARNA STÄNGDA!!!!!

Tråkigt.
Och illa det där, speciellt med tanke på vem det kommer ifrån och vad du håller på med). Men varför stängs de inte av kan man undra.

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
reggae
30 april 2009 · 119 Inlägg

Ändrade planer, får se om jag rullar in på elgigantens parkering imorgon kväll..  Är väl 70% att jag dyker upp o kikar in...

Ska det va så ska de va på skånska!
_____________________________
"Haur du sitt Malme, Haur du sitt varrden"
Volvo 850GLT "PEAB" (1992)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
1 maj 2009 · 4 418 Inlägg

reggae skrev:
Ändrade planer, får se om jag rullar in på elgigantens parkering imorgon kväll..  Är väl 70% att jag dyker upp o kikar in...

Trevligt !! big_smile

Johankocken
1 maj 2009 · 529 Inlägg

ja kanske kommer känner mej kass i bugen idag för många öl i går wink

Volvo fore life :)
Volvo v40 (2014)
Volvo c30 (2008)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
1 maj 2009 · 4 418 Inlägg

Mrc30 skrev:
ja kanske kommer känner mej kass i bugen idag för många öl i går wink

Var en man och visa att du överlever ett par öl! lolbig_smile


För den som vill tvätta bilen, mittemot oss har en "handtvätt" öppnat, två pöjkar som sitter o väntar på att få tvätta bilarna cool

EDIT: och mittemot är då vid Syrenvägen ... i samma hus som Pizzeria Capri smile

Senast redigerat av Jill (1 maj 2009)

tompaw Flygtekniker
1 maj 2009 · 19 Inlägg

händer det något idag?

Vad var det?
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
1 maj 2009 · 4 418 Inlägg

tompaw skrev:
händer det något idag?

Som alltid, Fredagar 20:00 Elgiganten big_smile

Tubbex
1 maj 2009 · 1 517 Inlägg

ska bli skoj och se hur många som kommer ikväll, polisen kommer säkert vara där med^^

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
1 maj 2009 · 4 418 Inlägg

TUbbex skrev:
ska bli skoj och se hur många som kommer ikväll, polisen kommer säkert vara där med^^

Hoppas att de har bättre saker för sig en dag som denna .. förhindra våldtäkter & slagsmål/misshandel tex... smile

Ska bli skit skoj o se vilka som kommer !!

Tubbex
1 maj 2009 · 1 517 Inlägg

Jill skrev:

TUbbex skrev:
ska bli skoj och se hur många som kommer ikväll, polisen kommer säkert vara där med^^

Hoppas att de har bättre saker för sig en dag som denna .. förhindra våldtäkter & slagsmål/misshandel tex... smile

Ska bli skit skoj o se vilka som kommer !!

Precis, blir mer o mer slagsmål/misshandel. polisen kommer säkert ta alkutest i dag med som denna. man är inte pig än men hoppas man blir det tills ikväll. coolsmile

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
1 maj 2009 · 4 418 Inlägg

TUbbex skrev:

Jill skrev:

TUbbex skrev:
ska bli skoj och se hur många som kommer ikväll, polisen kommer säkert vara där med^^

Hoppas att de har bättre saker för sig en dag som denna .. förhindra våldtäkter & slagsmål/misshandel tex... smile

Ska bli skit skoj o se vilka som kommer !!

Precis, blir mer o mer slagsmål/misshandel. polisen kommer säkert ta alkutest i dag med som denna. man är inte pig än men hoppas man blir det tills ikväll. coolsmile

Här har man inte haft tid att dricka något men som det suger i tarmen efter en stor kall när man sitter o njuter i solen big_smile

Kungen-EssE
1 maj 2009 · 993 Inlägg

vi ses ikv, ska få ihop lite monster bilar

Mercedes CLS 55 AMG V8 Kompressor "Performance Package" (2006)
Kingsambuca
1 maj 2009 · 66 Inlägg

Hur länge är ni vid elgiganten?  Kan nämligen inte komma hemmifrån förrän 21 och sen tar det 10 min att köra från Malmö ungefär.smile

I have done this a thousand times and no one has been hurt, (much).
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
1 maj 2009 · 4 418 Inlägg

Kingsambuca skrev:
Hur länge är ni vid elgiganten?  Kan nämligen inte komma hemmifrån förrän 21 och sen tar det 10 min att köra från Malmö ungefär.smile

Olika... Sist var vi där till typ 22 sen fredag innan dess var det körning o då var man inte hemma förens någon timma senare smile

Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
1 maj 2009 · 4 418 Inlägg

Kungen-EssE skrev:
vi ses ikv, ska få ihop lite monster bilar

Jag sa ju att vi kunde lita på dig! wink big_smile

Kroel
1 maj 2009 · 48 Inlägg

Jag dyker upp Ikväll smile

///American Muscle\\\
MrJAM
1 maj 2009 · 1 464 Inlägg

TUbbex skrev:
ska bli skoj och se hur många som kommer ikväll, polisen kommer säkert vara där med^^

Jepp, de dyker upp. Pratade precis med en av de som jobbar i telefon. Ska fortsätta samtalet mer ikväll.

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang