1605
Sök

EFTERSNACK: SÄSONGSAVSLUT YSTAträffen 18 September KLOCKAN 19:00 !!

1 464 Inlägg
2 maj 2009
Hahaha! Ja, vågar man hoppas att det kanske blir bättre? Nåja...

Och jag kan hålla med om att Vanja snart blir (eller är) lokal kändis hos Farbror Blå för det var en del frågor om 'den där tjejen med kameran'. Är det pga. kamera incidenten tro? lol

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)

volvo 945 turbo TTR
3 Inlägg
2 maj 2009
tack för kul kväll:D å kul att köra lite race lol upp med racebilder nu:P

86 Inlägg
2 maj 2009
Jag har iofs aldrig varit på er Fredags Träff men måste ta och sticka dit när man hör att det är så mycket bilar och folk där. Kanske kan vara roligt att lära känna lite folk eftersom ingen i min bekantskapkrets har bilar som intresse. sad

36 Inlägg
2 maj 2009
GUBBVOLVO skrev:
tack för kul kväll:D å kul att köra lite race lol upp med racebilder nu:P

jag skapa en ny tråd där vi kan ha racebilder o videos, så inte det misstas för ystadträffen, det är ju inte samma sak... Upp mé videos på min bil om nån har....

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=132216

terazzi
2 maj 2009
MrJAM skrev:
Anders_82 skrev:
Var inne om en snabbis ikväll o mycket riktigt så var polisen på plats... IGEN...!!! Verkar som vi kommer ha sällskap av dom ett tag tyvärr... Kul med mycket folk ikväll igen...smile

Ja, de där kommer vi inte att slippa. Jag pratade med dem ett tag och har framfört önskemålen om att de gärna får dyka upp med ta det lugnt med 'blocket och pennan' så det återstår att se...

Känns inte som om de förstår riktigt att deras närvaro får folk att dra därifrån för att köra skiten ur bilen nån annanstans. Sen kan jag ju säga att sålänge nån spelar musik för publiken (området) så lär de definitivt inte försvinna. Kanske intressant för alla ljudbyggare att fundera på som dyker upp...

terazzi skrev:
va inne och vände, körde ju i samma ögonblick som nöff nöff kom ^^
kändes inte sådär kul idag.. inte kul när ingen man känner ordentligt dyker upp..
Det sämsta med ystaträffen e ju ALLA dessa grupperingar.. därför jag drog så..

enda som jag såg som man kände sen innan va vanja smile

Nej du, jag har samma problem. smile Träffade Vanja för första gången idag så lite skitsnack blev det där och förutom lite snack med en annan saab-guru så var det segt... Men det löser sig väl. Skoj att bara kolla på bilarna även om det är svårt att lokalisera ägaren. cool

Ja alltså jag känner nårra få på träffen,sen fanns d ju vissa där jag helst ville slippa med så en stor anledning med till att jag drog ^^
Men vanja(jill) e astrevlig big_smile likväl hennes påg big_smile asball snubbe!!

Hahhaha men den bilen ja kör passar inte ens på en sån här träff,ganska pinsamt med den..

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
2 maj 2009
Trådstartare
Fidde_A4 skrev:
Komiskt konversation från igår:

Pilisen ska just bege sig från Elgigantens parkering och när dom passerar mig, Peter å några till stannar dom till och drar ner rutan:

Polisen: -Vi lämnar av nu så ni kan väll hålla ett öga så de går lugnt till?

Jag: -Absolut!

Polisen: -Ja de är bra...

Jag: (Tar upp telefonen) -Har ni nått nummer jag kan nå er på om de skulle hända nått?

Polisen: -Nej för fasen! Ring inte oss...

Skrattade rätt gott efter den korta konversationen! wink

Mvh
Fidde

BTW: Jill snart e du mega kändis i Ystad! På polishuset! wink

Jag hörde det, stört sköna ju!!
Jag tror att farbror-polis som körde har en idolbild på mig uppsatt, som det står Efterlyst på tongue

MrJAM skrev:
Hahaha! Ja, vågar man hoppas att det kanske blir bättre? Nåja...

Och jag kan hålla med om att Vanja snart blir (eller är) lokal kändis hos Farbror Blå för det var en del frågor om 'den där tjejen med kameran'. Är det pga. kamera incidenten tro? lol

Jag tror att det är för att som vill ha en BRA actionbild när dom burnar ... men dom vågar inte fråga wink HAHAAAHHAHA... big_smile

terazzi skrev:
Men vanja(jill) e astrevlig big_smile likväl hennes påg big_smile asball snubbe!!

Hahhaha men den bilen ja kör passar inte ens på en sån här träff,ganska pinsamt med den..

Tackar för det big_smile Du är trevlig du med !! smile
Senast redigerat av Jill (2 maj 2009)

529 Inlägg
2 maj 2009
Va Kungen_Esse där med sin subaru ?  han skulle dra dit  "Monster bilar " dit  men ja hittar inte dem på bilderna ni tagit

Volvo fore life :)

4 418 Inlägg
2 maj 2009
Trådstartare
Mrc30 skrev:
Va Kungen_Esse där med sin subaru ?  han skulle dra dit  "Monster bilar " dit  men ja hittar inte dem på bilderna ni tagit

Yep big_smile big_smile big_smile
Samt 3 grymma BMW bilar .. Jag blev så till mig över bilarna att jag glömde att fota sad Sorry wink

529 Inlägg
2 maj 2009
Jill skrev:
Mrc30 skrev:

Samt 3 grymma BMW bilar .. Jag blev så till mig över bilarna att jag glömde att fota sad Sorry wink

Hehe Jill lugnt wink  blev det foto fajt med kling o klang igår med ?

4 418 Inlägg
2 maj 2009
Trådstartare
Mrc30 skrev:
Jill skrev:
Mrc30 skrev:

Hehe Jill lugnt wink  blev det foto fajt med kling o klang igår med ?

Nej, jag måste säga att de skötte sig exemplariskt igår *gillar* big_smile

529 Inlägg
2 maj 2009
Synd inte Cruisingen är fredag 9 Maj  hade varit najs  på  pakeringen då hade nog en o annan bil svängt in

HobbyFotograf och Blivande Biolog
310 Inlägg
2 maj 2009
För att bryta grupperingar skulle man ju kunna införa som regel att bilar av samma märke /modell skall parkera på samma ställe.

Då får man både träffa polare som kör samma märke och nya förmågor. + att det är enklare som newbie att komma in och får snacka med folk som är erfarnare.

Man skulle ju kunna byta ut variablen märke till tex färg eller något.

Fast det kanske blir värre då iof + att det kanske skulle vara svårt att genomföra:P men det är ett förslag iallafall!

Catch the moment, soon It'll be over

715 Inlägg
2 maj 2009
mm ser trevligt ut om man utgår från bilderna verkar vara många folk

4 418 Inlägg
4 maj 2009
Trådstartare
Sådär ja ... nu kan vi börja räkna ner igen till fredag big_smile

http://www.holck.se/vanja/2009/YstaTr%e4ffen090501/1.jpg
Senast redigerat av Jill (4 maj 2009)

119 Inlägg
4 maj 2009
Ska se om man kan komma tidigare på fredag, var ju där inte förrens vid 22 tiden sist.. såg ju några race innan "Ystads-bötfolk" kom...  Tror jag kommer på fredag..

Ska det va så ska de va på skånska!

4 418 Inlägg
5 maj 2009
Trådstartare
reggae skrev:
Ska se om man kan komma tidigare på fredag, var ju där inte förrens vid 22 tiden sist.. såg ju några race innan "Ystads-bötfolk" kom...  Tror jag kommer på fredag..

Låter bra ... Vädret ser bra ut oxå ... sol/moln 14c cool

223 Inlägg
5 maj 2009
Jill när får man åka en tur i Imprezan ? (a) big_smile

4 418 Inlägg
5 maj 2009
Trådstartare
Thakashi skrev:
Jill när får man åka en tur i Imprezan ? (a) big_smile

Haha .. jadu , bra fråga tongue

1 517 Inlägg