5641
Sök

Surfade runt på Flashback, och hittade denna tråd. (Folk som stylar sönder sina bilar och förstör dem.)

Team dBakuten
3 453 Inlägg
20 april 2009
-Mackan- skrev:
henkebenke skrev:
Team-Adolfsson skrev:
yikes snackar skit om evilaudios grymma jetta sad

Ja? Det är väl inte så konstigt?

Tror du att det är "Looksen" på Evilaudio's Jetta som är själva "grejjen" med den? Knappast. Den största delen av pengarna ligger i billjudet. För det är ljudet som Evilaudio har satsat på. Då är det ju bara fel att peka på det övriga, som bygget inte var inriktat på från första början. smile

/Markus

Jag kan lova dyrt å heligt att Evilaudio´s Jetta har kostat betyyydligt mer än stereon å bygga.

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

Fire And Silk
2 254 Inlägg
20 april 2009
Trådstartare
Tokken skrev:
-Mackan- skrev:
henkebenke skrev:

Ja? Det är väl inte så konstigt?

Tror du att det är "Looksen" på Evilaudio's Jetta som är själva "grejjen" med den? Knappast. Den största delen av pengarna ligger i billjudet. För det är ljudet som Evilaudio har satsat på. Då är det ju bara fel att peka på det övriga, som bygget inte var inriktat på från första början. smile

/Markus

Jag kan lova dyrt å heligt att Evilaudio´s Jetta har kostat betyyydligt mer än stereon å bygga.

Mycket möjligt, men det känns ändå som att det är Billjudet som är själva "huvudattraktionen" när det gäller hans bil. Det tycker åtminstone jag. smile

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

Ej Medlem
369 Inlägg
20 april 2009
prodrive skrev:
Brains skrev:
Såfort man klagar på något i sverige så är man avundsjuk...
Varför kan man bara inte få ogilla vissa saker?

Denna är jag jätte avundsjuk på:

http://www1.garaget.org/archive/19/1865 … 171285.jpg

Jag tror jag länkade den i Flashback tråden så jag måste ju vara avundsjuk då? Vissa är bara mentalt handikappade och saknar all form av smak.

den var ju tuff ju! cool

You haven't lived until you found something worth dying for!

DFFL
9 020 Inlägg
20 april 2009
LeafBox skrev:
FireTraXX skrev:
-Mackan- skrev:

Kanske inte är någon bra ide att ha kvar tråden, säg till om jag ska ta bort länken. hmm

Intressant att han skrev det utan att ha tittat i tråden.
På de första 20 sidorna så hittade jag kanske 8 länkar till garaget...

Då räknar du illa, jag hittade 16 iaf.

Hur många hittade du i citat?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
20 april 2009
FireTraXX skrev:
LeafBox skrev:
FireTraXX skrev:
Intressant att han skrev det utan att ha tittat i tråden.
På de första 20 sidorna så hittade jag kanske 8 länkar till garaget...

Då räknar du illa, jag hittade 16 iaf.

Hur många hittade du i citat?

Inga, räkna själv wink

Edit: Då blev det ca 35 länkar som är anknytna till garaget.org
Senast redigerat av LeafBox (20 april 2009)

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

876 Inlägg
21 april 2009
känns som om många där helst åker runt i en silvergrå Volvo V70 med 15" plåtfälgar med plastkapslar. Inget ont om dem, bara syftade på att dem är väldigt vanliga smile

perpelle
24 april 2009
lindell90 skrev:
känns som om många där helst åker runt i en silvergrå Volvo V70 med 15" plåtfälgar med plastkapslar. Inget ont om dem, bara syftade på att dem är väldigt vanliga smile

Eller så finns det extremt många fula bilar på garaget?
Kolla bara hur många volvos det finns, säger en hel del.

Jag har själv snackat skit i tråden, men jag kör varken med plåtfälgar eller volvo för den delen.

Att de flesta volvoraggarna/fjortisbilarna eller 16 åringar finns här är ingen nyhet direkt.
Senast redigerat av perpelle (24 april 2009)

Driver
2 111 Inlägg
25 april 2009
Verkar dock vara en del som i princip inte vet hur man byter tändstift som skrivit på flashback.

Finns många "vidriga" byggen, visst, men ibland handlar det om ren avundsjuka.

MVH Janken
Senast redigerat av Janken (25 april 2009)

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

Driver
2 111 Inlägg
25 april 2009
"garaget är ju sidan där man hittar allt okunnigt folk. speciellt motor delen, tycker det är enbart är ett pratade om dump ventiler och chiptrimning

Den sidan kan verkligen liva upp dej en dålig dag"

big_smile

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

156 Inlägg
25 april 2009
haha.. ja du.. Tycker de pratas mycket om andra motorer på sidan också. Samt man kan styla vilken bil som helst. Men man ska anpassa fälgar till kaross osv..  Ska se bra ut. Så de går att styla sönder de flesta bilar.  Skylinen var extrem på sitt sätt. Rätt ensam om att se ut som den gör.

Men ja. Flashback tråden liva upp en. hehehe..

Ja reagerar på folk som rollar sina motorhuvar svart å säger att de är styling dock. Känns lite knäppt att kalla de för styling big_smile

Sök