Jag har den nyaste versionen av msn nu, där visningsbilderna är till vänster, men när jag installera det kommer inte vissa av mina meddelanden fram till vissa, så vill ändra tillbaka till det gamla. Och jag har ingen aning om vilket version det här är jag har nu, och den ja hade innan va. Så kan någon hjälpa mig med det? vill alltså ha den senaste versionen av msn där visningsbilderna är till höger
tack, men att ja ens försöker, först försöker jag med 8.5, "du har en nyare version av msn messenger, gå till kontrollpanelen - ta bort - msn messenger, lättare sagt än gjort, när det inte ens finns nå msn i listan. Tog mappen och slängde i papperskorgen, men inte då heller. Så gav upp
tack, men att ja ens försöker, först försöker jag med 8.5, "du har en nyare version av msn messenger, gå till kontrollpanelen - ta bort - msn messenger, lättare sagt än gjort, när det inte ens finns nå msn i listan. Tog mappen och slängde i papperskorgen, men inte då heller. Så gav upp
Det du ska avinstallera heter "Windows Live inloggningsassistenten" samt alla andra "windows live" program.