blacken skrev:
camaro67 skrev:
Kan inte blacken berätta om någon av de gånger som han har haft pistolen mot huvudet? För mig så låter det som om du rör dig i ganska skumma kretsar..
Jag hade släppt av min riksdag vid hennes jobb och skulle åka till mitt. Så mitt i en korsning så blir jag råstoppad av bängen (länsman) ut ur ena bilen så stormade en fullständigt rabiat länsman som sliter upp sin picka och gör mantelrörelse och riktar den mot mitt huvud med fingret på avtryckaren. Varpå jag blir så rackarns skitnervös, och skäller ner länsman efter noter. Det visa det sig senare när det värsta lagt sig, att dom jagade en snubbe som tydligen hade en röd bil (vilken min var)..
En annan gång så stod jag och några polare och hängde utanför en affär. Då går larmet igång utan anledning, vi skiter i det och fortsätter att gaffla om all och ingenting. Då kommer det en barhuvad samt uppjagad länsman med draget vapen runt hörnet och pekar med det mot oss/mej med fingret på avtryckaren..
Och ja, jag rör mig i skumma kretsar, jag hänger ju här i bland

..
Du är inte ensam
Jag åkte förbi en mack på "ställ" där stod farbror blå
Jag höll fullt vidare och forcerade mig genom 2 rödljus som precis slog om till grönt.
Det var nämligen rött när jag närmade mig rödljusen och slog om till grönt så jag sicksackade pressade mig fram.
Vid det 3dje rödljuset var det tvärstopp med bilar överallt... nu blev jag fastlåst..
Precis när det slog om till grönt såg jag dem komma,
Körde lugnt o oskyldigt vidare (jag e oskyldig) , stannade bilen strax efter och de ställde sig bakom.
Den ene skrek passageraren stannar kvar i bilen föraren kommer långsamt ur bilen.
Jag stiger ur och skiter nästan på mig när jag ser att den närmre av dem håller i pistolen.
Harklar ur mig jag e bara en svensson du behöver inte hetsa upp dig så här..
Polisen kommenterar något i stil med: Så som du körde kör man bara om man är riktigt tungt kriminell och begått ett bankrån.
Jag sade att jag åkte bara runt 65kmh,
För jag vet att de såg mig bara åka på ställ,
Sedan var de alldeles för långt bakom för att se vad jag pysslade med...
Åkte därifrån utan böter !
Kompisens farsa stod på macken och undrade om det var jag, ryktet ; )
(alla känner apan)
Har haft tur många ggr..