19 april 2009
Trådstartare
Tjenare, efter många om och men har jag kommit fram till att jag skall börja bygga på / styla SLK´n Varför jag valt just SLK´n är för att den inte ofta asocieras med just styling, man vill ju änna vara unik.
Eftersom det just finns så få stylade slk så har jag svårt för att få ideer om vad som skulle kunna göras, det jag har kommit fram till är:
Skärmbreddning
18"/17" Fälgar
Ljudanläggning (bas köpt)
Eventuellt ett kjolpaket (rieger)
Sportdämpare (sitter på)
Byte av ratt till något sportigare
Jag skulle gärna vilja ha lite fler förslag och tips samt kritik på ovanstående planer
MVH