3989
Sök

Laga Stenskott?

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
19 april 2009
Trådstartare
#1
Ingen som vet vart i mina trakter man kan laga stenskott och liknande?

Har fåt en jäkel mitt i rutan typ hmm
Senast redigerat av Dark_Angel (19 april 2009)


2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
19 april 2009
Trådstartare
#2
typ västmanland/dalarna kanske blir lättare att förklara smile

Kan vilkan glasmästare som helst göra det kanske?


286 Inlägg
429 Inlägg
19 april 2009
#4
Eller med biltemas "mirakel medel" wink har hört att det ska fungera bra.

// Pontus

2 337 Inlägg
19 april 2009
#5
Ditec i Sala eller Borlänge?

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
19 april 2009
Trådstartare
#6
Sarge skrev:
Ditec i Sala eller Borlänge?

Okej. ja det är inte lång till något av ställena smile vet du nå ungefärligt pris kanske?


Cambrant
20 april 2009
#7
200kr om du bara ska laga ett stenskott brukar det vara. 1500 på försäkringen för att byta hela rutan ungefär.

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
20 april 2009
Trådstartare
#8
Cambrant skrev:
200kr om du bara ska laga ett stenskott brukar det vara. 1500 på försäkringen för att byta hela rutan ungefär.

aj då haha nemen det var inte farligt alls att laga då. vi har ett stort som syns sen 2 mini små tongue


Cambrant
20 april 2009
#9
kolla om det är lite svart/mörkt runt om stenskottet. Då brukar det inte bli bra utav att laga det. Visserligen så håller rutan men det kommer å synas att det vart ett stenskott där. Är det inte svart/mörkt runt stenskottet så är allt ok och 200 spänn räcker.

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
20 april 2009
Trådstartare
#10
Cambrant skrev:
kolla om det är lite svart/mörkt runt om stenskottet. Då brukar det inte bli bra utav att laga det. Visserligen så håller rutan men det kommer å synas att det vart ett stenskott där. Är det inte svart/mörkt runt stenskottet så är allt ok och 200 spänn räcker.

Okej. nej det är inte svart eller så. och jag är nöjd bara det inte blir en spricka och att det tonas ner lite tongue


Cambrant
20 april 2009
#11
Ok vilken glasmästare som helst fixar det för 200 spänn då.

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
20 april 2009
Trådstartare
#12
Cambrant skrev:
Ok vilken glasmästare som helst fixar det för 200 spänn då.

fan va skönt. måste fixas nu innan BRL träffen smile



Sök